Volvo.tv

Nie wiecie co zrobić z wolnym wieczorem? Volvo wpadło na pomysł, jak miłośnikom samochodów sportowo-użytkowych zagospodarować bezużytecznie spędzany czas.

Receptą na nudę ma być telewizja internetowa, poświęcona jednemu modelowi, Volvo XC60 . Na stronie www.volvoxc60.tv znajduje się wiele filmów poświęconych mniejszemu SUV-owi Volvo . Daje ona możliwość dokładniejszego zapoznania się z autem jeszcze przed jego oficjalną prezentacją.

Internetowy kanał telewizyjny, będący źródłem aktualnych informacji na temat modelu, jest ważnym medium wspierającym komunikację z grupą docelową modelu. Takie rozwiązanie pozwoli zaistnieć w świadomości odbiorców zainteresowanych nowym Volvo XC60. W swoich działaniach, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, odpowiadamy na ich potrzeby zgodnie z nowoczesnymi trendami. Stąd pomysł na nowoczesne rozwiązanie w postaci telewizji dostępnej w internecie - mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska

Internetowa telewizja stworzona dla Volvo XC60, to cztery programy: Stylowe piękno, Optymalne wnętrze, Wyjątkowe bezpieczeństwo, Doskonała funkcjonalność. W każdym z nich znajdują się filmy w całości poświęcone nowemu modelowi, jego stylistyce, bezpieczeństwu i zastosowanym rozwiązaniom.

Volvo XC60 trafi do salonów sprzedaży w trzecim kwartale tego roku.

mjl, Volvo

Więcej o:
Copyright © Agora SA