Kamaz - comeback

Kamaz w związku z dużym zainteresowaniem branży budowlanej samochodami ciężarowymi zwiększył swoją ofertę handlową.

W 1969 roku zapadła decyzja o budowie nowoczesnej fabryki samochodów ciężarowych. Licencję na silniki kupiono od Forda. W 1976 roku pierwsze Kamazy opuściły fabrykę w Nabierieżnyjnych Czełnach.

Znane z naszych dróg Kamazy cechowało duże zużycie paliwa i ponadprzeciętne zdolności poruszania się w trudnym terenie (place budów).

Obecna oferta to dwa modele budowlane oferujące napęd 6x4 (6520) i 8x4 (65201). Napęd mogą stanowić silniki V8 Kamaza (320-360 KM), lub R6 firmy Cummins (380 KM). Rodzaj zabudowy to wywrotka tylnozsypowa o objętości 12 lub 16 m3. Mimo starej konstrukcji kabin, zastosowano nowe deski rozdzielcze i zmieniono fotele na pneumatycznie resorowane.

Oferta nie ogranicza się wyłącznie do samochodów dla budownictwa. Model 4308 nadaje się do transportu lokalnego i międzyregionalnego o DMC od 11,5 do 20,2 t. Pojazd napędzany jest silnikiem Cummins o mocy 185, 210 lub 275 KM.

Dużą zaletą pojazdów marki Kamaz jest ich niska cena.

mjl

Więcej o:
Copyright © Agora SA