Koleos Adventure - 25 000 km w 58 dni
Koleos, pierwszy crossover Renault, pokona niemal 25 tysięcy km po azjatyckich bezdrożach w ciągu 58 dni. Trasa niezwykłego testu Koleos Adventure prowadzi z Bussan w Korei, poprzez Władywostok, Ułan Bator, Kazachstan i Uzbekistan do Istambułu.
Przez prawie dwa miesiące trójka podróżników (oraz operator) przemierzy aż siedem azjatyckich krajów. W wyprawie Koleosem, pierwszym crossoverem 4x4 Renault, udział biorą: Laurent Granier (uczestnik i organizator wypraw w najdalsze zakątki świata), Megan Son (amerykańsko - koreańska pisarka i reżyser) i Pierre Maire (zajmujący się m.in. fotografią lotniczą). Swoją podróż rozpoczęli w koreańskim Bussan i wyruszyli do Władywostoku. Trasa Koleosa wiedzie przez siedem wyjątkowych krajów, a zakończy się w tureckim Istambule.
Dzięki specjalnie uruchomionej stronie www.koleos-adventure.com wszyscy internauci mogą towarzyszyć Koleosowi w jego wyjątkowej podróży. W każdej chwili można sprawdzić, gdzie znajdują się podróżnicy, przeczytać ich relacje z poszczególnych etapów wyprawy, obejrzeć zdjęcia i filmy.
Jak zapewnia producent, zawieszenie Koleosa jest przystosowane do jazdy w terenie. Auto posiada prześwit 206 mm (188 mm w przypadku wersji z silnikami wysokoprężnymi) oraz kąt natarcia i zjazdu, wynoszące odpowiednio 27 i 31°. Zastosowano w nim zawieszenie przednie typu Mac Pherson oraz niezależne wielodrążkowe zawieszenie kół tylnych, wprowadzone w Nowym X-Trail. Konstrukcja ta gwarantuje komfort i precyzyjne prowadzenie, niezależnie od sytuacji.
Dzięki specjalnie uruchomionej stronie www.koleos-adventure.com wszyscy internauci mogą towarzyszyć Koleosowi w jego wyjątkowej podróży. W każdej chwili można sprawdzić, gdzie znajdują się podróżnicy, przeczytać ich relacje z poszczególnych etapów wyprawy, obejrzeć zdjęcia i filmy.
Jak zapewnia producent, zawieszenie Koleosa jest przystosowane do jazdy w terenie. Auto posiada prześwit 206 mm (188 mm w przypadku wersji z silnikami wysokoprężnymi) oraz kąt natarcia i zjazdu, wynoszące odpowiednio 27 i 31°. Zastosowano w nim zawieszenie przednie typu Mac Pherson oraz niezależne wielodrążkowe zawieszenie kół tylnych, wprowadzone w Nowym X-Trail. Konstrukcja ta gwarantuje komfort i precyzyjne prowadzenie, niezależnie od sytuacji.
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Już w 2021 r. kierowcy z prawem jazdy kat. B zyskają nowe uprawnienia. Pod dwoma warunkami
-
Też tak robisz? Siedem złych nawyków, które wykończą twój samochód
-
Nowa Lada Niva będzie najtańszym SUV-em w Europie. Renault chce powtórzyć sukces Dacii Duster
-
Jak odłączyć i podłączyć akumulator w samochodzie? Uwaga! Kolejność jest kluczowa
-
Jakość w doskonałej cenie. Lexus rozpoczął wyprzedaż swoich modeli. Oferty są rewelacyjne
- Jak się jeździ Unimogiem? Terenowa ciężarówka jest pełna niespodzianek
- Jak uruchomić samochód przy pomocy kabli rozruchowych? To proste, ale bądź ostrożny
- Dążenie do maksymalnej popularyzacji samochodów EV to na razie jedyny sposób na zmniejszenie szkodliwości transportu dla środowiska
- Triki i podstępy handlarzy samochodów, które wykryjesz samodzielnie. Wystarczą zdjęcia
- Dźwięki ciszy. Po co sztuczne brzmienie silnika w elektrycznym samochodzie? [MOTO 2030]
Forum
- Kleber Quadraxer 2 - test kompletny (21)
- NX czas wymienić na RX czyli rabat 100 tys zł (19)
- O/T? czy jak najbardziej T? Edukacja seksualna (28)
- OT - więcej religii, mniej edukacji seksualnej.... (98)
- Kolejny wypadek. (63)
- U mnie wreszcie troche bialo :-) (12)
- Kuny nie są fajne (45)
- OT - Prezes nadal nie wydał "czerwonej książeczki" (18)
- Cały Top Gear online - jest (11)
- Czymu pug 2008 taki drogi? (41)