Wydanie weekendowe | Nasze podsumowanie tygodnia

Ceny SUV-a Forda, minivana Renault i budżetowej Dacii. Do tego nowa generacja Hondy CR-V, inwestycja Toyoty w Polsce, nowy Seat Leon, parę zdjęć szpiegowskich i trochę elektryczno-hybrydowych plotek. Ważnych wydarzeń nie brakowało

Miniony tydzień upłynął nam w redakcji pod znakiem wyjazdów. Byliśmy na kilku polskich i zagranicznych prezentacjach. Lista jest długa - Porsche Panamera, Audi R8 Spyder, Citroen C4 Picasso, Citroen Spacetourer, Opel Insignia, Renault Megane GrandCoupe, Renault Scenic i Opel Mokka X. Relacje z wyjazdów mogliście na bieżąco śledzić na naszym profilu na Facebooku, a już niedługo znacznie obszerniejsze materiały znajdziecie na stronie.

Cisza przed burzą

Opadł już kurz po Paryżu, a do Salonu Samochodowego w Los Angeles pozostało jeszcze trochę czasu. Kalifornijska impreza to gratka zwłaszcza dla miłośników motoryzacji zza Oceanu, ale nie zabraknie ciekawych premier i z naszego, europejskiego punktu widzenia. Wśród nich SUV Alfy Romeo o imieniu Stelvio. Odliczanie do targów w Mieście Aniołów wcale nie oznacza, że w tym tygodniu było nudno.

My chcieliśmy wyróżnić dwie ważne nowości - Seat odświeżył lubianego w Polsce Leona, a Honda zaprezentowała nową generację modelu CR-V. Pojawiło się też kilka ciekawych informacji z polskiego rynku. 650 milionów złotych - tyle Toyota zainwestuje w dwie fabryki w Polsce. A jak już przy pieniądzach jesteśmy, to poznaliśmy ceny nowego Scenika i Forda Kugi. Obydwa auta są dość drogie, ale zdecydowanie wyróżniają się w swoich segmentach. Jeżeli szukacie czegoś rozsądnego, to Dacia pokazała wstępny cennik Sandero.

W tym tygodniu testowaliśmy dwa kompakty - naszego długodystansowego Volkswagena Golfa 2.0 TDI (na tapetę wzięliśmy bezpieczeństwo i spalanie) oraz nowego króla hot-hatchy, Forda Focusa RS. W dziale porad znajdziecie tekst o usterkach ręcznych skrzyń biegów. Za to w "Dwóch zdaniach" spieraliśmy się o strefy ograniczeń prędkości do 30 km/h.

Wszystkie najważniejsze wydarzenia znajdziecie poniżej:

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.