To dość nietypowe porównanie. Po jednej stronie zupełnie seryjne Ferrari F12 Berlinetta, wyposażone w silnik V10 o pojemności 6,2 litra. Maksymalna moc tej włoskiej maszyny to 740 KM, a szczytowy moment obrotowy jakim dysponuje wynosi 690 Nm. Całość jest przekazywana na tylną oś. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 3,1 sekundy, a prędkość maksymalna 340 km/h. Przy takich osiągach seryjne BMW M4 nie ma szans.
Sytuacja się zmienia, kiedy pod maską ląduje pakiet tuningowy KK-Performance Stage 3. Dzięki kilku modyfikacjom BMW legitymuje się na hamowni mocą ponad 700 KM. W takich okolicznościach sytuacja robi się już bardziej wyrównana. Napęd w BMW jest również przekazywany na tylną oś. Przewagą bawarskiego coupe może być masa. Auto waży 1612 kg podczas gdy Ferrari jest nieco cięższe - waży 1705 kg.
Zobaczcie zatem, który model będzie szybszy w wyścigu na ćwierć mili.
ZOBACZ TAKŻE:
FERRARI F12tdf | EKSTREMALNA WERSJA
INNE LINKI