SsangYong XLV | Ceny w Polsce | Większy brat Tivoli

Po sukcesie modelu Tivoli, SsangYong postanowił uderzyć półkę wyżej. XLV to jeden z najprzystępniej wycenionych SUV-ów na rynku
SsangYong Tivoli SsangYong Tivoli | Ceny w Polsce | Najtańszy w klasie

SsangYong XLV to dłuższa i bardziej praktyczna wersja Tivoli. Koreańczycy postanowili podbić europejski rynek przystępną ceną - w Polsce XLV został wyceniony na 59 900 złotych.

XLV powstał na bazie SsangYonga Tivoli. Ma ten sam rozstaw osi (2 600 mm), ale może się pochwalić trochę większymi rozmiarami - długość nowego crossovera to 4 440 mm, a szerokość 1 798 mm. Bagażnik oferuje nawet 720 litrów objętości. Producent udziela na XLV pięcioletniej (albo do 100 tysięcy kilometrów) gwarancji.

Pod maską mogą pracować dwa silniki. Rolę jednostki bazowej pełni 1,6-litrowy benzyniak o mocy 128 KM. Miłośnicy silników Diesla (1.6, 115 KM) muszą się przygotować na wydatek wyższy o niecałe 9000 złotych. Obydwa silniki współpracują z 6-biegową, ręczną skrzynią, a moc standardowo trafia na koła przedniej osi.

Za dopłatą dostępna jest także automatyczna skrzynia biegów. XLV - jak przystało na SUV-a - może zostać wyposażony w napęd 4x4. Taka opcja kosztuje 7000 złotych i jest dostępna tylko dla XLV z silnikiem wysokoprężnym i w najwyższej wersji wyposażenia Quartz.

SsangYong XLV

Ceny najgroźniejszych konkurentów

SsangYong po raz kolejny postawił na niską cenę jako jeden ze swoich głównych atutów. Od razu więc XLV kojarzy się z Dusterem. Cennik Dacii otwiera kwota 39 900 złotych. Jednak jest to cena za całkowicie "gołego" SUV-a. SsangYong już w podstawie oferuje znacznie więcej od rumuńskiego konkurenta.

SsangYonga Tivoli zalicza się do klasy crossoverów segmentu B. XLV z długością 4 440 mm celuje półkę wyżej. Sprawdźmy, jak Koreańczyk wygląda na tle rasowych kompaktowych SUV-ów.

Nissan Qashqai - od 76 900 złotych (Benzyna 1.2 115 KM)

Volkswagen Tiguan - od 97 980 złotych (Benzyna 1.4 125 KM)

Kia Sportage - od 74 990 złotych (Benzyna 1.6 132 KM)

Mitsubishi ASX - od 75 300 złotych (Benzyna 1.6 117 KM)

Ford Kuga - od 102 600 złotych (Benzyna 1.5 150 KM)

SsangYong XLV

Najważniejsze elementy wyposażenia

Crystal Base:

- System SmartSteer
- ABS, ESP
- Pasy z ogranicznikami obciążenia i podwójnymi napinaczami
- 16-calowe felgi stalowe z oponami 205/60R
- Podświetlenie kabiny lampkami umieszczonymi w drzwiach i panelu przednim
- Zestaw poduszek powietrznych
- Tempomat
- Podgrzewana tylna szyba i lusterka (elektrycznie regulowane)
- Gniazdko 12V i 220V w bagażniku
- Centralny podkłokietnik
- Diodowe (LED) światła do jazdy dzienne
j

Crystal:

- Klimatyzacja manualna
- Radio wbudowane w konsolę centralną
- System audio MP3 i złącze iPod / iPhone (z RDS)
- Wejścia USB i AUX
- Bezprzewodowy moduł Bluetooth z zestawem głośnomówiącym
- Sterowanie systemem audio w kole kierownicy

Quartz:

- Poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy
- Przednie światła przeciwmgielne
- Czujnik zmierzchu i deszczu
- Roleta bagażnika
- Elektryczna regulacja fotela kierowcy
- Chromowane klamki wewnętrzne
- Stacja mulimedialna 2DIN z ekranem dotykowym 7''
- Kamera cofania
- Port USB, HDMI, iPod

Sapphire:

- Dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja
- Wentylowany i podgrzewany fotel kierowcy
- Podgrzewana kierownica
- Tylne fotele dzielone 60/40 z podłokietnikiem
- Sportowy spojler z tyłu z wysoko umieszczonymi światłami stopu LED
- Tapicerka skórzana
- Gałka dźwigni zmiany biegów pokryta skórą

Wideo

ZOBACZ TAKŻE:

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

Volkswagen Passat

INNE LINKI

SsangYong Tivoli Cabrio | Range Rover ma się czego bać?

Volkswagen Tiguan | Polskie ceny

Kia Niro | Hybrydowy crossover

Złodzieje mają nową metodę kradzieży. Wykorzystują lukę w zabezpieczeniach

Zdjęcie BRIDGESTONE Turanza T001 225/45/R17 91W Zdjęcie CONTINENTAL ContiPremiumContact 5 225/55/R16 95W Zdjęcie Pirelli CINTURATO P7 235/45/R17 94W
BRIDGESTONE Turanza T001 22... CONTINENTAL ContiPremiumCon... Pirelli CINTURATO P7 235/45...
Porównaj ceny Porównaj ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (31)
SsangYong XLV | Ceny w Polsce | Większy brat Tivoli
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • antoniferdynand

    Oceniono 25 razy 9

    Podziwiam tę markę - niezmiennie produkuje auta pokraczne i wciąż utrzymuje się na rynki. Hyundai i Kia postawiły kiedyś na stylistykę i odbiły się od dna - Ssangyang wciąż drażni wzrok

  • Gość: zenek

    Oceniono 5 razy 5

    a najważniejsze że mają wspaniałego stylistę, to po prostu Uwe Boll "dizajnu"

  • Gość: popo

    Oceniono 9 razy 5

    ,,Po sukcesie modelu Tivoli "........................

  • Gość: giro

    Oceniono 11 razy 5

    Te wasze tytuły z głównej są debilne.

  • Gość: xlv

    Oceniono 8 razy 4

    1. Wygląd – nieudany, bo sam Tivoli jest w miarę (choć niestety mały bagażnik), ale XLV czyli „Tivoli Kombi” dziwne.
    2. Niby tanio, ale gdyby chcieć to co w Kii Sportage w wersji L jest za 90 koła, to 75 + 3 to, 4 tamto, 2,5 siamto też da 90.

  • sila

    Oceniono 7 razy 3

    miałem okazję pojeździć tivoli - miłe zaskoczenie, fajne auto, dobrze wykonane, cena przyzwoita

  • illuminateur

    Oceniono 9 razy 3

    Miał być jak LR Discovery Sport ale... coś nie wyszło :)

  • Gość: Andrzej

    0

    Jak to w Polsce bywa , najwięcej do powiedzenia mają ci , co widzieli na obrazku. W Polsce tylko stereotypy, a ja mam i chwale sobie za tę cenę ok. 80 dych , mam wszystko a w konkurencji 3 miesiące badania cenników ok. 100-105tys. a mi dorzucili LPG. Części z Belgi do 5 dni do tego silnik 4 cylindrowy bez dpf, na łańcuchu rozrządu a nie 3 cylindrowe pierdzidełka . Warto się przejechać i wtedy ocenić:)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX