Komentarze (71)
Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • wespazjan300

    Oceniono 1 raz 1

    Będzie spalał mniej paliwa (tzn. tylko w fazie testu, jak będzie działało odpowiednie oprogramowanie). Za to spalanie oleju pozostanie na chlubnym poziomie i od wymiany do wymiany trzeba dolać drugie tyle.

  • zycietowiecej

    Oceniono 3 razy 1

    Ford ma tą pojemność i zbiera bardzo dobre opinie. Honda też od niedawna.
    zobaczymy. czym wiecej tej elektroniki, to macie racje, prowadzi ostatecznie po latach użytkokwania, do dużych wydatków.
    polecam artykuł: "Pokaż Swoją Hondę!
    na: ZycieToWiecej com

  • Gość: hejttjeh

    Oceniono 2 razy 0

    niemcy sie niedlugo obudza z reka w nocniku, w 80% pchaja sie w turbognojowki, a jak juz robia normalny silnik to ultra maly i wyprezony..

    jak ma byc bezawaryjnie to musi byc 6 garow najlepiej V a nie rzedowe i wolnossaca.. a jak ma byc eko to do tego silnik elekryczny.. jak jak robia Japonce.

    a nie rok jazdy moze i po kolei... czujnik,egr,czujnik,turbo,czunik czujnika,dpf,czujnik..... itd itd
    a zas w malych wyprezonych bezyniakach nie moga dojsc do porzadku z rozrzadem. albo wymaslaja jakies idiotyczne start stopy i inne.. jednye co ma sens to sprawdzone zmienne fazy rozrzadu...

    chcecie ekonomiczny i trwaly samochod to musi byc Japoniec.

  • Gość: Fabi(ed)a

    Oceniono 2 razy 0

    W sam raz do kosiarki ogrodowej.

  • Gość: aasasa

    Oceniono 5 razy -1

    turbo tłoczy powietzre o ciśnieniu 350 bar (czyli jakieś 350 atmosfer czyli 350 x większe od ciśnienia atmosferycznego) po czym nagle silniek tłoczy w faize pracy 12,5:1 czyli 12,5 raza większe ciśnienie od atmosferycznego. Pytanie do redaktora gdzie podziała się reszta, tłoki są dziurawe? albo dobrze proszę żeby redaktor się nie męczył, turbo tłoczy powietrze co najwyżej 3,5 Bara, przy 350bara by wyleciało w powietrze wprost na biurko redaktora.

  • jarzebiaknaczczo

    Oceniono 8 razy -8

    "Zmiana kąta ustawienia łopatek jest sterowana elektrycznie" - co to za brednie? Widział ktoś turbinę z ruchomymi łopatkami? Zmienna geometria polega na zastosowaniu kierownicy, która zmienia kierunek przepływu powietrza.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX