Salon Nowy Jork 2016 | Mercedes-AMG GLC 43 | Rodzina 43 rośnie w siłę
Mercedes Klasy E | Luksus ma na drugie Mercedes
Tuż przed oficjalną premierą podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Mercedes-AMG postanowił zaprezentować GLC w podstawowej wersji 43. Niemcy nie zdejmują nogi z gazu. Wczoraj mogliśmy zobaczyć odświeżone CLA i CLA Shooting Brake. CLA również doczekało się edycji AMG 43.
Sercem najsłabszego GLC AMG jest trzylitrowa V-szóstka biturbo. Wyciśnięto z niej 362 KM mocy i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka V6 współpracuje z automatyczną skrzynią biegów 9G-Tronic. Dzięki napędowi 4MATIC moc trafia na wszystkie cztery koła.
0-100 km/h - 4,8 sekundy
Prędkość maksymalna - 250 km/h (elektronicznie ograniczona)
Mercedes-AMG GLC 43 został także wyposażony w sportowe zawieszenie AMG Ride Control z trzema różnymi ustawieniami: Comfort, Sport i Sport Plus. Nie zabrakło też wyczynowych hamulców i sportowo zestrojonego układu kierowniczego. Nad prowadzeniem czuwa system AMG Dynamic Select, który dostosowuje reakcje silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i kierownicy do wybranego trybu jazdy.
Zmiany wizualne są bardzo dyskretne. Z przodu pojawił się grill z charakterystycznymi diamencikami, lekko przeprojektowane zderzaki i parę chromowanych akcentów. Z tyłu zauważamy mały spojler i cztery końcówki wydechu. GLC stoi na 20-calowych, dwukolorowych felgach AMG, a do zdjęć pozuje w eleganckim czarnym lakierze. We wnętrzu: obowiązkowe czerwone przeszycia, sportowe, dobrze trzymające fotele i wielofunkcyjna, sportowa kierownica AMG.
Do sprzedaży w Europie usportowiony SUV trafi już w czerwcu. Zamówienia będą przyjmowane od kwietnia - wtedy też powinniśmy poznać cennik GLC 43. Klienci za Wielką Wodą będą musieli poczekać trochę dłużej, bo u nich rynkowy debiut przewidziano na "końcówkę 2016".
ZOBACZ TAKŻE:
Mercedes GLS | Prawdziwy król SUV-ów
INNE LINKI
Mercedes przegonił Audi
Mercedes Klasy E | Luksus ma na drugie Mercedes
Audi SQ7 TDI | Potęga Diesla
Nowe BMW X4 | Kolejna nisza zapełniona
![]() |
![]() |
![]() |
CONTINENTAL ContiPremiumCon... | CONTINENTAL ContiPremiumCon... | Pirelli CINTURATO P7 235/45... |
Porównaj ceny | Porównaj ceny | Porównaj ceny |
-
Zmiany w przeglądach w 2021 r. Zdjęcia, które zrobi diagnosta to tylko początek listy
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
-
Na A1 rusza odcinkowy pomiar prędkości. 91 proc. kierowców przekracza tam prędkość
-
Youtuber wybrał się na miasto wszędołazem Sherp. To nie był najlepszy pomysł [WIDEO]
-
Auto do zadań specjalnych. Zaskakująco dzielne nie tylko w ciężkim terenie
- Opinie Moto.pl: nowa Dacia Sandero. Mały-wielki problem. Dla konkurencji
- W Warszawie pojawią się nowe karetki pogotowia. Przygotowano je na bazie Fiata Ducato
- Joe Biden ścigał się z Colinem Powellem na lotnisku. Obaj za kierownicami Chevroletów Corvette [WIDEO]
- Spory wzrost rejestracji samochodów elektrycznych w 2020 roku. Wciąż jednak jest ich niewiele
- SUV-y premium w przystępnej racie? To możliwie, dzięki finansowaniu Mercedesa
Forum
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (17)
- Uszkodzone lusterko Belgia (23)
- Posłuchali rady trypla. Dziecko walczy o życie. (28)
- Kuligi rozpoczęto. Chociaż sezon już sie kończy. (28)
- OT czarny humor jak jedzenie... (29)
- Dlaczego ubezpieczenia są drogie (53)
- Pizdowatość drogowa. (59)
- Prawko kat B i nowe uprawnienia (10)
- Kuligi czas zacząć. (61)
- Kleber Quadraxer 2 - test kompletny (23)