Mercedes klasy V | Jeszcze bardziej ekskluzywna

Klasa V to bardzo uniwersalny samochód, który już w standardzie oferuje wysoki komfort. Jednak w tej kwestii Mercedes zamierza jeszcze podnieść poprzeczkę prezentując wersję Exclusive dla najbardziej wymagających
Mercedes ZetrosMercedes Zetros 3643 AS 6x6 | Hardcorowy specjalista

Na szczycie wersji wyposażenia Mercedesa Klasy V pojawia się wariant Exclusive. Seryjna lista dodatków jest długa - pojawia się otwierany, panoramiczny dach, tapicerka Nappa oraz system dźwięku Burmester składający się z 16-głośników. To jednak nie wszystko.

W standardzie auto ma montowane 19-calowe felgi i sportowe zawieszenie. Na nadwoziu i we wnętrzu pojawiają się znaczki "Exclusive" przypominające o tym, że mamy do czynienia z najbogatszą wersją.

W tej wersji w kabinie pojawia się szczotkowane aluminium, a otwory nadmuchów zostały pomalowane w kolorze srebrnym. Podsufitka może być do wyboru czarna lub jasna. W standardzie znajdziemy także konsolę środkową z dużym wyświetlaczem i chłodzony podłokietnik.

Kierowca i pasażerowie będą mogli się zrelaksować podczas długiej podróży na sterowanych elektrycznie fotelach z funkcją podgrzewania i wentylacji. O bezpieczeństwo zadbają takie systemy jak Assist, Crosswind Assist oraz Active Parking Assist wraz z 360-stopniową kamerą.

Bogato wyposażony Mercedes Klasy V w wersji Exclusive będzie kosztował co najmniej 74 911 euro.

Mercedes zamierza w najbliższym czasie zaprezentować jeszcze kilka wersji specjalnych klasy V. Już niebawem w ofercie pojawi się wersja AMG Line, która będzie dostępna dla standardowej V-ki, ale także dla modelu Marco Polo. W tej wersji luksusowy van będzie stał na 19-calowych felgach od AMG i pojawi się kilka zmian w wyglądzie i wyposażeniu.

Mercedes-Maybach S 600 | Test | Możesz więcej?

Latem tego roku Mercedes uruchomi usługę Mercedes me connect, która będzie dostępna na 20 rynkach i pozwoli właścicielom tych modeli łączyć się z samochodem za pomocą smartfona, tabletu lub komputera.

ZOABACZ TAKŻE:

Mercedes E 350 Bluetec | Test | Kto da więcej

Mercedes E 350 Bluetec