Tuning | JE Design Seat Leon ST | Liczy się V-max

Jeśli seryjny Seat Leon ST Cupra nie jest najszybszym kombi, to po tuningu niemieckiej firmy JE Design na pewno może się nim stać
JE Design Seat Leon Cupra WidebodyJE Design Seat Leon Cupra Widebody | Powrót do przeszłości i 350 KM

Niemcy przygotowali specjalny kit karoserii tak żeby hiszpańskie super kombi jeszcze bardziej się wyróżniało. Z przodu zamontowano trzyczęściową nakładkę na zderzak, z boku szersze listwy progowe, z tyłu nowy zderzak z dyfuzorem i dozwolone tylko na torze wyścigowym dodatkowe światło hamowania LED migające w stylu F1.

Karoseria została obniżona o 20 mm. Alternatywą może być gwintowane zawieszenie o dynamiczną regulacją amortyzatorów. Z takim rozwiązaniem kombi można obniżyć o 45 mm względem serii. W nadkola zabudowano 19 calowe felgi z oponami o rozmiarze 235/35 mm.

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

Leon ST Cupra otrzymał również układ wydechowy ze stali nierdzewnej ze sterowaną głośnością wydechu. To może się przydać żeby podkreślić dodatkową moc. Seryjnie kombi osiąga z 2 litrowego, turbodoładowanego silnika 280 KM mocy. Po zmianach w elektronice liczba koni mechanicznych wzrasta 350 Nm, a moment obrotowy do 440 Nm (seria 350 Nm). Prędkość maksymalna została elektronicznie zablokowana przy 280 km/h. To naprawdę szybki Seat.

ZOBACZ TAKŻE:

Dziewczyna i samochód: Kasia i Seat Leon JE Design

Kasia i Seat Je Design