Toyota C-HR | Trzecie podejście

Toyota C-HR to odważna wizja przyszłości segmentu C. Teraz auto wraca w trzeciej odsłonie i od razu ma wylądować na Nurburgringu. Produkcyjna wersja coraz bliżej
Toyota Auris po faceliftingu Toyota Auris Hybrid FL | Ceny w Polsce | Atrakcyjna oferta

To już trzecie podejście Toyoty do konceptu C-HR. Śmiała wizja crossovera segmentu C debiutowała już w 2014 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Paryżu. Wtedy C-HR był tylko ciekawostką, ale Toyota wcale go nie porzuciła. Projekt był wciąż rozwijany i w 2015 r. we Frankfurcie mogliśmy zobaczyliśmy jego "prawie ostateczną" wersję.

Najnowsza odsłona C-HR-a to auto przygotowane dla Toyota Gazoo Racing, czyli fabrycznego zespołu wyścigowego japońskiej marki. Japończycy zaprezentowali pierwsze zdjęcie białej "wyścigówki" i zapowiedzieli, że wystąpi podczas tegorocznego 24-godzinnego wyścigu na Nurburgringu. Nowoczesny SUV nabrał oczywiście sportowego wyglądu - został obniżony, a także zyskał przemodelowany przedni zderzak i wielkie tylne skrzydło. Według zapewnień Toyoty auto w tym kształcie jest bardzo zbliżone do wersji produkcyjnej. A tę zobaczymy już w marcu podczas targów w Genewie. Całkiem prawdopodobne, że Toyota C-HR jeszcze w tym roku pojawi się na drogach.

Oprócz Toyoty C-HR Gazoo Racing wystawi jeszcze w Zielonym Piekle kilka innych aut, m.in. Lexusy RC i RC F.

Toyota C-HRfot. Toyota

Co już wiemy o najnowszej Toyocie? Tak naprawdę inżynierowie z Japonii nie zająknęli się na temat układu napędowego, jaki trafi do Toyoty C-HR. A to już trzecia prezentacja tego samochodu... Nie znamy żadnych szczegółów i detali dotyczących pojemności, mocy, zasięgu, emisji szkodliwych substancji czy apetytu na paliwo. Jednak wiemy, że C-HR nie będzie dostępny jedynie ze zwykłym silnikiem spalinowym. Nowy crossover od początku projektowany jest jako hybryda. Z perspektywy Toyoty to logiczne posunięcie. Marka od dawna inwestuje w napędy hybrydowe.

Zdecydowanie najbardziej niezwykłą rzeczą w koncepcie jest jego stylistyka, zwłaszcza że Toyota na każdym kroku podkreśla, że to już wersja, którą zobaczymy w salonach. Projektanci postawili na bardzo odważne, ostro zarysowane linie i wyraźne przetłoczenia. Koncept stoi na obowiązkowych olbrzymich kołach, które ledwo mieszczą się w wydatnych nadkolach. Największe wrażenie robi jednak zwariowany tył C-HR... Stylistycznie konceptowi Toyoty najbliżej do znanego wszystkim Nissana Juke'a. Co ciekawe, choć nie widać tego na zdjęciach, Toyota C-HR to samochód pięciodrzwiowy.

ZOBACZ TAKŻE:

Wszystko o nowej Toyocie Prius

Nowa Toyota Prius

Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów PIUMA - 03741BT01 Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów Racing Model 2 Zdjęcie Sparco Gałka dźwigni zmiany biegów SETTANTA - 03736AT
Sparco Gałka dźwigni zmiany... Sparco Gałka dźwigni zmiany... Sparco Gałka dźwigni zmiany...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (5)
Toyota C-HR | Trzecie podejście
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: greg

    Oceniono 1 raz 1

    Ta C-HR wizualnie zaprojektowane bardzo odważnie. Nie widziałem jeszcze takiej Toyoty. Prezezntuje się jak auto sportowe tylko, że zrobione na kształt crossovera. Ciekawy projekt, myśle, że będzie miał wzięcie.

  • hiszpan25

    Oceniono 3 razy 1

    kolejne dziwadlo. auto niby sportowe i niby terenowe. tylko ze auto terenowe nie nadaje sie do jazdy sportowej. wiec zaprojektujemy hatchbacka, podniesiemy go aby udawal SUVA a potem obnizymy aby nadawal sie do jazdy na torze... czy tylko dla mnie nie ma to sensu?

  • Gość: Wojtek

    Oceniono 2 razy 0

    Faktycznie wygląda naprawdę oryginalnie.Toyota zmieniła swój styl już kilka lat temu i jak widać nie zadowalają się oklepanymi standardowymi liniami. Faktycznie za takim cackiem każdy się obejrzy. i do tgo hybryda...

  • Gość: fobis

    Oceniono 5 razy 1

    ta odsłona c-hr to nie tylko na wyścigi się nadaje. jakby dało się zdjąć spojler to normalnie można byłoby nim jeździć po ulicach. sądzę, że każdy by się za nim oglądał, bo wygląda świetnie,

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX