Komentarze (39)
Polowanie na Renault | Dieselgate zatacza coraz szersze kręgi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: xxx

    0

    powinni zabrac sie za samoloty to prawdziwy problem

  • lm648

    0

    Tak po aferze WieśVagena teraz to próbują łatkę przyczepić konkurencji, która w porównaniu jest rewelacyjna, technicznie na wysokim poziomie i cenowo przystępna dla normalnych ludzi :)

  • Gość: Miku

    0

    @Gosc: patinito
    Tak, to jest świetne zrządzenie losu. Porządne, wygodne, nowoczesne auta sa tańsze od VAGów i w dodatku nikt się o nie bije - zakup na luzie.

  • Gość: szej

    Oceniono 2 razy 2

    VW taki mądry, ale diesla EURO 6 potrafi zrobić tylko z dodatkowym wlewem na gnojówkę.

  • totmes72

    Oceniono 1 raz 1

    tu nie chodzi o Renault VW czy cokolwiek innego - tu chodzi o faszystowskie naciski ekolobby, które wymusza zmniejszania spalin i "ekologiczność" silników. Efekt - fałszowanie rzeczywistości i zwiększenie awaryjności aby dostosować się do norm.

  • fakit.pl

    Oceniono 5 razy 5

    "Kontrola nie wykazała żadnych nieprawidłowości, a urzędnicy nie znaleźli dowodów na nielegalne działania Renault."

    Więc o co cały ten dym?
    Pewnie o to, aby trochę wybielić VW, co nie?
    W końcu za to wam płacą...

  • piotr33k2

    Oceniono 8 razy -6

    to że wyrywkowe testy silników renaulta nigdy nie spełniają norm wcale mnie nie dziwi . to badziew nad badziewie po 150 tys do remontu za kilkanascie tys zł . dlatego na rynku wtórnym tego badziewia cała masa i stosunkowo do swojej "niby" klasy tanie jak barszcz .

  • Gość: MrM

    Oceniono 1 raz -1

    A nikomu nie przyszło do głowy, że to może Tojka chce się wybić ze swoimi hybrydami?

  • Gość: Pele

    Oceniono 7 razy 5

    Żaden produkowany obecnie diesel nie spełnia wymaganych norm i wbijcie to sobie to głowy. Nie ma znaczenia czy jest to silnik BMW, Renault czy VW. Problemem VW było to, że swoje modele z silnikiem diesla masowo sprzedawali na największym rynku - czyli w USA, zapewniając, że ich silniki diesla są dużo lepsze pod względem osiągów i emisji spalin on używanych w USA silników benzynowych. I to był ich błąd, bo na przekonanie do tego amerykanów wyłożyli ogromne pieniądze na reklamę, która zakłamywała rzeczywistość.
    Przykład Toyoty pokazuje to dobitnie. Firma ta dochodzi do wniosku, że nie jest w stanie wyprodukować silnika diesla, który spełniałby obowiązujące normy. Co robi, dochodzi do wniosku, że trzeba w tym przypadku pójść na współpracę z firmą, która da im "papier" na czystość produkowanych przez siebie diesli i posiada odpowiednie certyfikacje na swoje silniki w Europie. Zaczynają współpracę z BMW. Toyota daje BMW swoją technologię hybrydową w zamian za "papier", który mówi, że brane od BMW silniki diesla są czyste i mogą być użytkowane w Europie. I Toyota owe silniki BMW montuje w swoich autach ale tylko tych, które sprzedaje w Europie, żaden silnik diesla w Toyocie od BMW nie jest sprzedawany za Oceanem, bo Toyota wie, że to byłoby dla nich samobójstwo...

  • Gość: Q.

    Oceniono 8 razy 2

    Kogo dziwi? Znana strategia. VW zachowują sie jak Niemcy Makreli. By przykryć swoje szwindle problemów szukają u innych. Np. gdy u nich przez kilka dni nie można było mówić z powodu cenzury o masowych atakach dzikich na kobiety, oni sie zamartwiają o stan mediów publicznych w Polsce.

  • pawel.lewski

    Oceniono 8 razy 2

    Hitlerowcy bronią się "ręcamy i nogamy", użyją wszelkich środków żeby się wybielić kosztem innych, taka ich faszystowska natura.

  • Gość: Franczesko

    Oceniono 11 razy 9

    Według mnie grupa Renault-Nissan rośnie w siłę a VAG czuje zagrożenie ...

  • caesar_pl

    Oceniono 12 razy 0

    Chyba nikt nie wierzy ze diesel Fiat albo Citroen lub Nissan spelniaja norme klasy 6???

  • Gość: rollo

    Oceniono 15 razy 7

    volcfagen, jak mozna tym padlem wyjezdzac na miasto?

    ostatnio chcieli mi dac vw w wypozyczalni, spojrzalem z wyrzutem na goscia z agencji.
    bez slowa wymienil na renault

  • spoogie

    Oceniono 21 razy 17

    Nowe clio, twingo, captur, nowe megane, kadjar, talisman - wszystkie mają świetnie wyglądającą linia nadwozia. Słyszeliście o jakiś problemach z silnikami benzynowymi TCe od renault? Od małego 0.9 przez 1.2 po 1.6 - przeszukajcie wszystkie fora w netcie i nie znajdziecie nic. Kompletnie nic. Z dieslami niestety jadą na opinii wydanej przez auto świat sprzed 10-8 lat kiedy to panewki sie obracaly ale od ok 5 lat dci to kompletnie bezawarjyne motory ktore uzywa nawet mercedes (citan).

  • Gość: Maly

    Oceniono 23 razy 11

    Najwieksza na świecie ofensywa modelowa - wymieniona i poszerzona gama w niespełna 3 lata. Samochody wreszcie dają frajdę z jazdy. Elektryczna paleta modeli. Niezawodność (tak!!). Świetny design i styl Laurensa. E- formuła. Powrót do F1 na full. Rezurekcja Alpine....VAG robi w gacie?

  • Gość: Iwan

    Oceniono 44 razy 22

    Miałem okazję jeździć Renault Clio i Captur (wcześniej Skoda Yeti, VW Golf, Suzuki S-cross) i francuska marka wg mnie wypadła najlepiej. Po 4 latach z autami nic się nie działo natomiast ze Skodami i VW miałem już problemy po roku. Nie wspominam już o komforcie jazdy bo chyba francuskie auta z tego słyną. Wg mnie w tym przypadku koncern VW szuka zamydlenia klientom oczu.

  • Gość: Pepe

    Oceniono 56 razy 42

    Informacje nt Renault pojawiły się w momencie trafiania do sprzedaży bardzo dobrze ocenianego przez prasę branżową Talismana. Można podejrzewać, że ":naloty" na Renault zaaranżowane przez grupę VAG aby klienci nie przesiedli się z ich padł na francuski produkt.

  • Gość: VW fan

    Oceniono 59 razy 41

    Widać VW organizuje naloty na innych aby odwrócić uwagę od siebie.

  • Gość: dixips

    Oceniono 39 razy 31

    Heh, to jest słabe. VW udowodniono, że ciu**li, więc szukają u innych to samo.
    Dwa razy nalot na Renault i dwa razy nic nie znaleźli / nic nie udowodniono.

    Nie żebym był fanem Renault, ale szukanie na chama jeszcze jednego koncernu co by przekręty robił jest słabe. Takie usprawiedliwianie VW

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX