Podobnie jak zwykłe GT4, również Clubsport napędzany jest przez umieszczony centralnie, 6-cylindrowy silnik typu bokser o pojemności 3,8 litra o mocy 385 KM. W wyścigówce współpracuje on ze zmodyfikowaną, dwusprzęgłową przekładnią Porsche z manetkami zmiany biegów przy kierownicy. Małe, zwinne coupe waży jedynie 1 300 kg. Najnowszy Cayman powstał z myślą o rekreacyjnych i półprofesjonalnych wyścigach. I tylko podczas takich wyścigów się sprawdzi - auto nie posiada homologacji drogowej.
Cayman GT4 Clubsport został wyposażony w szperę przeznaczoną specjalnie do wyścigów. Wiele elementów, które sprawiają, że Cayman stał się torową bestią, zaczerpnięto ze starszego, wyścigowego brata - Porsche 911 GT3 Cup. To m.in. lekkie, kolumnowe przednie zawieszenie oraz tylne zawieszenie z wahaczami poprzecznymi. Inne modyfikacje to elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, jednoczęściowe, stałe, aluminiowe zaciski hamulców (z przodu sześciotłoczkowe, z tyłu czterotłoczkowe), ABS o 12 stopniach regulacji oraz ESP zmodyfikowane z myślą o slickach.
Używane Porsche w Polsce? Już od...
Ta wyścigowa bestia ma ruszyć na tory całego świata już w przyszłym roku. Na nowym filmie możemy zobaczyć, czego się po Porsche spodziewać.
ZOBACZ TAKŻE: