Prześwietlamy ceny | Audi

Jak bogate wersje wyposażenia windują bazowe ceny poszczególnych modeli? Odpowiadamy na to pytanie, prześwietlając cenniki wszystkich modeli. Dziś przyjrzeliśmy się Audi

Audi Q7 e-tron | Oszczędny kolos

Bazowe ceny mają za zadanie zwracać uwagę klientów na gamę modelową poszczególnych producentów. Jednak tylko promil klientów decyduje się na wyjechanie z salonu samochodem z podstawowym silnikiem i w najtańszej wersji wyposażenia. Zdecydowana większość wybiera mocniejsze motory i droższe wersje. Jak bardzo winduje to ceny? Postanowiliśmy to sprawdzić, rozpoczynając cykl "Prześwietlamy ceny". Na pierwszy ogień poszło Audi.

Poniższy wykres prezentuje rozpiętość cen bogatej gamy modelowej niemieckiej marki. Pod uwagę nie braliśmy specjalnych wersji (S i Allroad), by nie windować cen w nienaturalny sposób. Czerwone kropki oznaczają wersje RS, które potraktowaliśmy jako osobną kategorię. Ceny nie zawierają żadnych dodatków i rabatów.

>> Audi S8 - sprawdź ogłoszenia aut używanych

Ceny AudiCeny Audi Piotr Kozłowski, Moto.pl

Co wynika z powyższego wykresu? Za najdroższe Audi A3 możemy kupić dobrze wyposażone A4 i A5. Jedynie 15 tys. brakuje do najtańszego A6. Zbliżona kwota dzieli RS 3 od najtańszego Q7. Za topową odmianę A7 można natomiast kupić najtańszą odmianę flagowego A8. Poza zasięgiem wszystkich modeli jest kosztujące prawie 900 tys. zł R8. Co ciekawe, za jedno R8 można kupić 11 najtańszych A1.

Poniższa tabela prezentuje odmiany, które użyliśmy w powyższej wizualizacji.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowości Audi | Teraz Q7 i A4, później Q1, Q6 i Q8

źródło: Okazje.info

Więcej o:
Copyright © Agora SA