Volkswagen Passat Alltrack | Polskie ceny | Tani nie jest

Volkswagen Passat Alltrack wjeżdża do polskich salonów. Czym chce przyciągnąć do siebie klientów?

Nowy VW Phateon | Ciągle w planach, ale później

Volkswagen Passat Alltrack jest dostępny tylko w nadwoziu kombi. Mimo że największe zmiany to oczywiście nowy, bardziej terenowy wygląd, to Volkswagen zadbał, aby Passat nie bał się wycieczki na nieutwardzony, trudniejszy teren. Alltrack seryjnie wyposażony jest w napęd na cztery koła 4Motion (to Haldex piątej generacji), a także zwiększony o 27,5 mm prześwit (teraz wynosi 174 mm).

Za modny, terenowy wygląd odpowiadają: przeprojektowane zderzaki z osłonami podwozia, ciemne osłony nadkoli i progów bocznych, srebrne relingi dachowe oraz obudowy lusterek w kolorze matowego chromu. Alltrack stoi na nowych 17-calowych felgach (w opcjach znajdziemy jeszcze "osiemnastki" i "dziewiętnastki"), a do zdjęć pozuje w charakterystycznym pomarańczowym lakierze.

Używany Volkswagen Passat - sprawdź ofertę

Co wyróżnia wnętrze tej wersji Passata? M.in. listwy ze stali szlachetnej na progach, dywaniki z podwójnym szwem, komfortowe fotele z obiciem z Alcantary i zmodyfikowany wyświetlacz Active Info. Na pokładzie nie mogło zabraknąć nowoczesnych systemów i rozwiązań. Przykładowo, kierowca może wybierać tryb jazdy - do standardowych "Eco", "Normal", "Sport" i "Individual" doszedł specjalny tryb "Offroad". W wyposażeniu seryjnym znajdziemy system monitorujący otoczenie Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania. Za dopłatą Alltracka można wyposażyć w system ułatwiający wyjazd tyłem z miejsca parkingowego oraz asystenta ułatwiającego parkowanie z przyczepą Trailer Assist.

fot. Volkswagen

Pod maskę terenowego Passata trafi pięć silników. Wszystkie z turbodoładowaniem, bezpośrednim wtryskiem, systemem Start-Stop i układem odzyskiwania energii z hamowania. To dwa benzyniaki: 1.4 TSI (150 KM) i 2.0 TSI (220 KM) oraz trzy turbodiesle: 2.0 TDI (150 lub 190 KM) i 2.0 TDI Bi-Turbo (240 KM). Przynajmniej na razie w polskich salonach nie znajdziemy Passata Alltracka z najsłabszym benzynowym silnikiem 1.4 TSI.

Jak z polskimi cenami?

2.0 TSI 220 KM (162 kW) 7-stopniowa DSG - 160 390 złotych

2.0 TDI 150 KM (110 kW) 6-biegowa ręczna - 147 590 złotych

2.0 TDI 190 KM (140 kW) 6-stopniowa DSG - 164 890 złotych

2.0 TDI Bi-Turbo 240 KM (176 kW) 7-stopniowa DSG - 181 690 złotych

Tak jak wspomnieliśmy na początku, Passat Alltrack standardowo wyposażony jest w napęd na wszystkie cztery koła 4 Motion. Polskie salony już przyjmują zamówienia.

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Więcej o:
Copyright © Agora SA