Volkswagen Passat Alltrack | Polskie ceny | Tani nie jest
Nowy VW Phateon | Ciągle w planach, ale później
Volkswagen Passat Alltrack jest dostępny tylko w nadwoziu kombi. Mimo że największe zmiany to oczywiście nowy, bardziej terenowy wygląd, to Volkswagen zadbał, aby Passat nie bał się wycieczki na nieutwardzony, trudniejszy teren. Alltrack seryjnie wyposażony jest w napęd na cztery koła 4Motion (to Haldex piątej generacji), a także zwiększony o 27,5 mm prześwit (teraz wynosi 174 mm).
Za modny, terenowy wygląd odpowiadają: przeprojektowane zderzaki z osłonami podwozia, ciemne osłony nadkoli i progów bocznych, srebrne relingi dachowe oraz obudowy lusterek w kolorze matowego chromu. Alltrack stoi na nowych 17-calowych felgach (w opcjach znajdziemy jeszcze "osiemnastki" i "dziewiętnastki"), a do zdjęć pozuje w charakterystycznym pomarańczowym lakierze.
Używany Volkswagen Passat - sprawdź ofertę
Co wyróżnia wnętrze tej wersji Passata? M.in. listwy ze stali szlachetnej na progach, dywaniki z podwójnym szwem, komfortowe fotele z obiciem z Alcantary i zmodyfikowany wyświetlacz Active Info. Na pokładzie nie mogło zabraknąć nowoczesnych systemów i rozwiązań. Przykładowo, kierowca może wybierać tryb jazdy - do standardowych "Eco", "Normal", "Sport" i "Individual" doszedł specjalny tryb "Offroad". W wyposażeniu seryjnym znajdziemy system monitorujący otoczenie Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania. Za dopłatą Alltracka można wyposażyć w system ułatwiający wyjazd tyłem z miejsca parkingowego oraz asystenta ułatwiającego parkowanie z przyczepą Trailer Assist.
fot. Volkswagen
Pod maskę terenowego Passata trafi pięć silników. Wszystkie z turbodoładowaniem, bezpośrednim wtryskiem, systemem Start-Stop i układem odzyskiwania energii z hamowania. To dwa benzyniaki: 1.4 TSI (150 KM) i 2.0 TSI (220 KM) oraz trzy turbodiesle: 2.0 TDI (150 lub 190 KM) i 2.0 TDI Bi-Turbo (240 KM). Przynajmniej na razie w polskich salonach nie znajdziemy Passata Alltracka z najsłabszym benzynowym silnikiem 1.4 TSI.
Jak z polskimi cenami?
2.0 TSI 220 KM (162 kW) 7-stopniowa DSG - 160 390 złotych
2.0 TDI 150 KM (110 kW) 6-biegowa ręczna - 147 590 złotych
2.0 TDI 190 KM (140 kW) 6-stopniowa DSG - 164 890 złotych
2.0 TDI Bi-Turbo 240 KM (176 kW) 7-stopniowa DSG - 181 690 złotych
Tak jak wspomnieliśmy na początku, Passat Alltrack standardowo wyposażony jest w napęd na wszystkie cztery koła 4 Motion. Polskie salony już przyjmują zamówienia.
ZOBACZ TAKŻE:
Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces
-
Opinie Moto.pl: Hyundai Tucson - samochód, który nie ma żadnych wad
-
Chciał spalić gumę Mercedesem-AMG, ale nie wiedział, że musi wyłączyć trakcję. Samochód doszczętnie spłonął [WIDEO]
-
Volvo XC60, czyli lider w swoim segmencie. Co oferuje ten szwedzki SUV?
-
Fragment trasy S19 pod wschodnią granicą już w planach. Prace ruszą w 2022 roku
-
Szukamy pojemnego kombi dla rodziny za 50 tys. zł. Na liście m.in. Skoda, Mercedes i Volvo
- Ile kosztuje samochód elektryczny? Zebraliśmy wszystkie modele dostępne w Polsce - przegląd rynku
- DS 9 kosztuje w Polsce 205 900 zł. Sprawdzamy, jak wypada na tle konkurentów
- Joe Biden wymieni całą rządową flotę na elektryki. To 650 tys. samochodów! Jest ważny warunek
- Peugeot e-Partner oficjalnie. Dostawczak na prąd w dwóch wersjach
- Parkowanie na zaśnieżonym trawniku. Kara to nawet 1000 zł, ale czy zawsze dostaniemy mandat?
Forum
- Komu DS9? (18)
- Bat na daltonistów (23)
- OT - co zrobią Republikanie...? (19)
- opony dzisiaj (35)
- Po zakaz wyprzedzania przed i na przejsciu ? (21)
- Monitorowanie lokalizacji pojazdu elektr. (27)
- OT mamy pierwszego NOPa (147)
- Jechałem nowyn Sandero pytajcie :) (47)
- OT - zadania dla Bidena (85)
- Miernota komputerowa pyta specjalistow (43)