Salon Los Angeles 2015 | Scion C-HR | Projektanci zaszaleli

Scion C-HR to zapowiedź kompaktowego crossovera skierowanego do pokolenia Y. Jego projektanci nie bawili się w półśrodki

Nowa Toyota Prius

Patrząc na zdjęcia auta, trudno nie mieć wrażenia, że odważna stylistyka jest skądś znana. I nie jest to przypadek. Zaprezentowana we wrześniu na Salonie Samochodowym we Frankfurcie najnowsza wersja Toyoty C-HR Concept była bazą do powstania koncepcyjnego Sciona. Japończycy nie pozwalają zapomnieć o tym, że już niebawem do ich oferty dołączy konkurent m.in. Mazdy CX-3.

Scion C-HR został zbudowany na platformie modułowej, z której korzysta najnowszy Prius. W przyszłości zdecydowana większość aut koncernu Toyota też będzie ją wykorzystywać. O koncepcie Sciona wiadomo niewiele więcej. Japończycy mówią tylko, że projektując podwozie C-HR, skupiali się na komforcie podróżowania w mieście. Na pewno nie brali tego pod uwagę, montując w aucie 21-calowe felgi.

>> Używana Toyota Prius - ogłoszenia

Marka Scion została stworzona przez Toyotę z myślą o rynku amerykańskim. Zadebiutowała w 2002 roku. Jej ofertę skierowano do tak zwanej generacji Y, czyli młodych klientów, doskonale odnajdujących się w świecie internetu, nowych technologii i rozrywki. Scion ma się podobać młodzieży, która nie ma dzieci, ale ma deski surfingowe; młodzieży, która nie ma domu z ogródkiem, ale ma najnowszy odtwarzacz MP3; młodzieży, która nie ma czasu na wybieranie wersji wyposażenia i silnika w swoim aucie, ale ma czas, by dobrać do niego fajne dodatki. Bardzo odważna stylistyka C-HR zapowiada, że tych ostatnich w konfiguratorze nie zabraknie.

ZOBACZ TAKŻE:

TOYOTA S-FR | OLBRZYMIE ZAINTERESOWANIE

Toyota S-FRToyota S-FR fot. Toyota

źródło: Okazje.info

Więcej o:
Copyright © Agora SA