Porsche 911 Carrera 4 i Targa 4 | Liftingu ciąg dalszy

Po zaprezentowaniu we Frankfurcie odświeżonego Porsche 911 Carrera, przyszedł czas na kolejne wersje: 911 Carrera 4, 911 Targa 4 oraz 911 Carrera 4 Cabriolet
Porsche Mission E TPorsche Mission E | Superelektryk

Do Frankfurtu Porsche przywiozło odświeżoną "911-tkę". Nikogo chyba nie zdziwi, że Niemcy nie przeprowadzili przyszykowali rewolucji. Nagłe i drastyczne zmiany z pewnością nie są w stylu Porsche. Poprawki w wyglądzie były zatem drobne - przemodelowane światła (z przodu i z tyłu), inne klamki, nowe felgi i nowa osłona silnika z pionowymi, a nie jak dotychczas poziomymi listewkami.

Ile kosztuje używane Porsche w Polsce?

Jedną z większych nowości we wnętrzu jest Porsche Communication Management System z siedmiocalowym ekranem dotykowym (ma obsługiwać gesty), aplikacją Apple CarPlay, znacznie ulepszoną nawigacją z monitorowaniem korków i natężenia ruchu oraz integracją z usługami Google Earth oraz Google Streetview.

Teraz te zmiany dotarły do kolejnych wersji Porsche 911: Carrery 4, Carrery 4 Cabriolet oraz Targi 4.

Porsche 911 Carrera 4S

Zdecydowanie największą nowością jest zupełnie nowy silnik. W 2015 roku nastała w Porsche era Turbo. Sercem nowych "911-tek" jest od teraz trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik, który dzięki turbodoładowaniu rozwija moc 370 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W mocniejszych odmianach S to odpowiednio 420 KM i 500 Nm.

Osiągi? Porsche zapewnia, że nowa 911 Carrera 4 w sprincie do pierwszej "setki" potrzebuje tylko 4,1 sekundy. W Carrerze 4 S to kwestia 3,8 sekundy. Prędkość maksymalna waha się od 287 km/h do 305 km/h, w zależności na którą wersję Porsche 911 się zdecydujemy.

Kolejnym przełomem jest elektryczno-hydrauliczny napęd na wszystkie koła. Do tej pory był to bajer dostępny tylko i wyłącznie w 911 Turbo. Teraz trafia także do tańszych i mniej ekstremalnych modeli z serii 911 Carrera 4. Co to oznacza dla kierowcy? Porsche 911 z napędem 4x4 są teraz szybsze od wersji z napędem na tylną oś. Niezbyt dużo, ale jednak - o całą jedną dziesiątą sekundy. W standardzie znajdziemy też elektroniczny system kontroli tłumienia (PASM), a auto jest obniżone o 10 mm.

ZOBACZ TAKŻE:

PORSCHE 911 CARRERA | NOWY SILNIK I KOSMETYKA

Porsche 911 Carrera 2016

Zdjęcie PETEX Dywaniki samochodowe gumowe SMART FORTWO Zdjęcie PETEX Dywaniki samochodowe gumowe Toyota Auris Zdjęcie Sena Dywaniki samochodowe uniwersalne - GUMOWE 4szt
PETEX Dywaniki samochodowe ... PETEX Dywaniki samochodowe ... Sena Dywaniki samochodowe u...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info