Mitsubishi Lancer EVO XI | Garść plotek o nowym modelu

Dziesiąta generacja Mitsubishi Lancera Evo miała być ostatnią w historii. Japończycy zapowiedzieli, że nie planują tworzyć jego następcy, ale okazuje się, że to nie do końca prawda
Salon Chicago 2015 | Mitsubishi Concept GC-PHEV | Czy to będzie nowe Pajero?Mitsubishi Concept GC-PHEV | Czy to będzie nowe Pajero?

Coraz częściej słyszymy, że w ofercie Mitsubishi jednak pojawi się Lancer Evo XI. Zgodnie z zapowiedziami Japończyków, że "nie mają w planach projektować następcy modelu w oparciu o koncepcję sportowego samochodu z napędem na cztery koła i benzynowym silnikiem", odrobinę ma zmienić się koncepcja modelu.

Przejdźmy od razu do najważniejszego, czyli silnika. Wszystko wskazuje na to, że Mitsubishi zdecyduje się na układ hybrydowy. Na pokładzie nowego Lancera miałyby się znaleźć dwa silniki - dwulitrowy, turbodoładowany, benzynowy czterocylindrowiec oraz motor elektryczny. Łączna moc układu sięgnęłaby 500 KM, a Lancer Evolution mógłby poruszać się w trybie bezemisyjnym. Moc będzie trafiać na wszystkie cztery koła.

Mitsubishi Lancer już od...

To nie pierwszy raz kiedy słyszymy, że nowe Evo będzie hybrydą, więc bardzo prawdopodobne, że właśnie tak wygląda przyszłość lubianego modelu. Oczywiście wciąż obracamy się tylko wśród domysłów i plotek. Na pierwsze oficjalne informacje i zdjęcia ze strony Mitsubishi trzeba jeszcze poczekać.

ZOBACZ TAKŻE:

MITSUBISHI LANCER EVOLUTION WAGON

Mitsubishi Lancer Evolution Wagon GT-A

Więcej o:
Komentarze (5)
Mitsubishi Lancer EVO XI | Garść plotek o nowym modelu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Los

    Oceniono 10 razy 10

    Największe moje marzenie to EVO. Nic innego nie chce. Jechałem raz evo X i to mi wystarczy. Legenda!!

  • Gość: nordkapp77

    Oceniono 6 razy 0

    Będzie pewnie ważyć od Hugona kg, ale jeśli to będzie coś jak w mitsu phev i 500 KM pod maską, to aż strach będzie tym jechać. Jechałem phev, który ma chyba ze 203 KM i jak wdepnęło się gaz w podłogę, to zwijał asfalt. Inna sprawa, że powyżej jakiejś tam mocy, typu 200 coś KM to już swego rodzaju "konkurencja papierowa", bo czy konkurent będzie miał 400 czy 600 KM to i tak poza torem wyścigowym się tego nie odczuje. Gdzie będzie można wykorzystać takie osiągi. Spójrzmy realnie. Po mieście nie, na szosie przy wyprzedzaniu czy musimy wyprzedzić 6 TIRów na raz zamiast 4 czy 5-ciu? A poza tym z pewnością nie będzie już tak trwały jak poprzedniki. Szkoda. Jechałem imprezą 300 KM, gt-r 500 KM, Continental gt speed 610 KM, 911 400 KM i różnice w zasadzie w przyspieszaniu, rozpędzaniu itp. Ale na co dzień w zasadzie to parametry nie do wykorzystania. Czy do miejskich 50 km / h muszę rozpędzać się w 1.5 - 2 sek? Po co? Dla funu? Sama jazda samochodem jest dla mnie funem, niekoniecznie jak mi łeb urywa i zadek leży w bagażniku.
    Pozdrawiam.

  • hiszpan25

    Oceniono 10 razy 0

    wyglada jak "stara" X tka... Jesli okaze sie ze bedzie to faktycznie 500konna hybryda to juz mi sie podoba :) pytanie tylko ile to bedzie wazyc?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX