W koncernie Volkswagena niektóre modele jak np. Golf Cabrio zbudowane są na wcześniejszych generacjach. W tym przypadku kabriolet oparty jest na Golfie VI. Modernizacja w tym punkcie nic nie zmienia. Nowe są jedynie zderzaki, boczne listwy, wzór felg, sześć nowych kolorów nadwozia i możliwość zamówienia brezentowego dachu w kolorze czerwonym. Tyle nowości na zewnątrz. W środku jeszcze mniej nowości. Zmieniły się materiały na fotelach, jest nowe koło kierownicy.
Wszystkie wersje silnikowe kabrioletu spełniać będą normę Euro-6. Do wyboru są cztery silniki benzynowe i dwa diesle. Podstawowa jednostka napędowa 1,2 TSI osiąga moc 105 KM, nieco mocniejszy jest 1,4 TSI o dwóch zakresach mocy - 125 KM i 150 KM. Zupełnie nowy w ofercie będzie model 2.0 TSI z silnikiem o mocy 220 KM. Diesle mają dwa litry pojemności i moc 110 lub 150 KM.
Nowy model dostępny będzie od listopada. Ceny mają pozostać bez zmian. Obecnie najtańszy model (1,2 TSI) kosztuje co najmniej 93 590 zł.
ZOBACZ TAKŻE