Wideo | Kontrowersyjny pomysł firmy odzieżowej

Kampanie reklamowe znanych światowych domów mody i firm odzieżowych znane są z oryginalnych i kontrowersyjnych pomysłów, ale tym razem ktoś chyba przesadził
Porsche 911 930 Turbo Carrera Steve'a McQueenPorsche 911 Turbo Steve'a McQueen na sprzedaż

Oto nowa kampania firmy Rag & Bone. Znana marka chciała zabłysnąć więc zatrudniła do prezentacji kolekcji Jesień/Zima znaną brytyjską aktorkę Gabrielle Wilde oraz bardzo pomysłowego reżysera. Ten wpadł na pomysł, że fajnie będzie pokazać ładną blondynkę w ciemnych ubraniach na tle białej cykloramy i klasycznego czarnego Porsche 911 SC. Świetny pomysł! Szkoda, że potem przyszedł mu do głowy głupi pomysł zaskoczenia widza i zniszczenia pięknego klasyka w dość głupi sposób. Na piękne auto został spuszczony z wysokości betonowy kloc. Czy na prawdę reklama paru ciuszków, które potem założy na siebie kilkanaście (może kilkadziesiąt osób), warta jest tego, żeby niszczyć legendy motoryzacji? Naszym zdaniem absolutnie nie.

Zobacz ceny używanych Porsche 911 w Polsce

Wiemy, że to nie pierwsze auto zniszczone na potrzeby filmu, reklamy lub innej artystycznej produkcji, ale czym innym jest oddanie przez producenta kilku swoich obecnie produkowanych samochodów, które najczęściej są przedprodukcyjnymi egzemplarzami bez prawa rejestracji, a czym innym jest niszczenie ładnie utrzymanego samochodu z lat 70., którego wartość już rośnie, a podobnych egzemplarzy jest coraz mniej. Czy kampania Rag & Bone była tego warta? Oceńcie sami.

ZOBACZ TAKŻE:

Porównanie cen Porsche | Klasyka czy nowości?

Porsche 914 (fot. Werner Eisele)