BMW M6 Competition | Wszystkiego więcej

Od lipca 2015 BMW wprowadzi do oferty nowy pakiet Competition przeznaczony dla modeli M6. Oznacza to więcej mocy i więcej sportowych wrażeń

Wywiad | Gerchard Richter | Charakter M

Nowy pakiet dostępny będzie dla wszystkich modeli M6 - coupe, cabrio i Gran Coupe. Na zewnątrz rozpoznać będzie można go tylko po dwóch detalach. Specjalnych, dwukolorowych 20 calowych felgach i czarnych końcówkach rur wydechowych.

Używane BMW M6

Dużo więcej dzieje się pod karoserią. 4,4 litrowy, turbodoładowany silnik V8 z pakietem Competition osiąga moc 600 KM (seryjnie 560 KM) i maksymalny moment obrotowy 700 Nm (seria 680 Nm), który jest dostępny pomiędzy 1500, a 6000 obr./min.

Poza dodatkową mocą nowy set-up otrzymał dyferencjał, który teraz ma zadbać o lepszą trakcję tylnej osi. Zmieniono również oprogramowanie systemu DSC. Bardziej sportowo BMW zestroiło również wspomaganie układu kierowniczego i zawieszenia, które dodatkowo jest sztywniejsze.

WIDEO | Zmiany w BMW M GmbH

Dzięki wszystkim przeróbkom BMW M6 Competition w wersji coupe i Gran Coupe przyspiesza do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy (seria 4,2 s), kabriolet potrzebuje czterech sekund (seria 4,3 s). Również w tym modelu prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h. Jednak z opcjonalnym M Drivers Package można pozbyć się elektronicznego kagańca. Wtedy V-max wynosi 305 km/h.

Polskie ceny nowego pakietu nie są jeszcze znane. Na rynku niemieckim do modelu coupe i cabrio zapłacić trzeba za niego 9500 euro, w Gran Coupe jest o tysiąc euro tańszy.

ZOBACZ TAKŻE:

BMW M, które nigdy nie weszły do produkcji

BMW M8

Materiały partnerów

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Agora SA