Salon Genewa 2015 | Suzuki iK-2 | Kompakt dla Europy

W 2016 roku Suzuki chce wprowadzić na europejskie rynki kompaktowy model. Studyjny model iK-2 pokazuje co Japończycy chcą nam zaoferować
Suzuki SX4 S-Cross AllGripSuzuki SX4 S-Cross | Długi dystans

Stylizacja, którą nosi iK-2 nosi nazwę "Liquid-Flow-Design". Ma zapewniać dynamiczne linie nadwozia i nawiązuje nieco do stylu Mazdy czy Nissana Pulsara.

Auto ma niecałe cztery metry długości, 1,92 metra szerokości i 1,45 metra wysokości. Z przodu światła dzienne LED i gril w typowym dla Suzuki stylu. Studyjny model osadzony jest na 18 calowych felgach z ogumieniem o rozmiarze 225/45.

Używane Suzuki SX4 S-Cross

Suzuki iK-2 bazuje na nowej platformie B. Napędzane będzie jednolitrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym z wtryskiem bezpośrednim. Późniejszy, produkcyjny model ma być oferowany również w wersji hybrydowej.

Nissan PulsarNissan Pulsar

ZOBACZ TAKŻE :

Suzuki Vitara | Ceny w Polsce | Dobrze skalkulowana

 

Suzuki Vitarafot. Suzuki

 

Więcej o:
Komentarze (5)
Salon Genewa 2015 | Suzuki iK-2 | Kompakt dla Europy
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: troja

    Oceniono 9 razy 9

    Jeżdżę samochodami Suzuki już od kilku lat, nie są to samochody idealne lecz w swej konstrukcyjnej prostocie są autami bardzo mało awaryjnymi, a co się z tym wiąże dającymi ogromny komfort z ich używania. IK-2 posiada ładną sylwetkę jednak Suzuki zmierza w tym samym kierunku co inni producenci czyli małolitrażowe silniki turbodoładowane. Szkoda bo Suzuki straci dotychczasowych klientów ceniących silniki trochę większe ale jednak wolnossące. Pozdrawiam.

  • Gość: f72

    0

    No właśnie, ten silnik... czy suzuki poprawi błędy podobnych konstrukcji innych producentów i ten silnik pomimo wyśrubowanych parametrów będzie trwały, jak do tej pory wszystkie konstrukcje Suzuki?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX