Radio Porsche | Klasyczny klimat z nawigacją

Ponad 70 procent wyprodukowanych Porsche nadal jeździ po drogach całego świata. Niektórzy korzystają z nawet 30 letnich aut na co dzień. Właśnie dla takich osób Porsche przygotowało bardzo praktyczny gadżet

Porsche Parade 2014 | Jazda ku czci legendy

W ofercie Porsche Classic pojawił się radiotwarzać z nawigacją, który wygląda tak jakby pochodził z drugiej połowy XX wieku. Specjalnie zaprojektowana jednostka łączy charakterystyczną dla epoki "analogowej" estetykę z zaletami nowoczesnej technologii i pasuje do kieszeni 1DIN. Do obsługi urządzenia służą dwa pokrętła, sześć przycisków oraz dotykowy ekran o przekątnej 3,5 cala.

Nowy radioodtwarzacz z nawigacją został harmonijnie dopasowany do wystroju wnętrza klasycznych modeli Porsche - ma elegancki, czarny front i jest dostępny z dwoma typami pokręteł, stylizowanymi zgodnie z obowiązującymi przed laty trendami. Pasuje do wszystkich generacji 911 począwszy od lat 60. aż do ostatniej serii z silnikami chłodzonymi powietrzem - 993 z połowy lat 90., a także do wcześniejszych modeli napędzanych jednostkami umieszczonymi z przodu lub centralnie.

Zobacz ile kosztują używane Porsche w Polsce

Urządzenie ma wszystkie kluczowe funkcjonalności współczesnych systemów multimedialnych. Poza odpornym na zakłócenia radioodbiornikiem i precyzyjną nawigacją wyposażono je w łączność Bluetooth służącą do komunikacji ze smartfonem oraz w interfejsy dla zewnętrznych źródeł muzyki. Za ich obsługę odpowiada ekran dotykowy. Zintegrowany wzmacniacz o mocy 4x45W można podłączyć bezpośrednio do głośników lub, za pomocą opcjonalnego kabla, do oryginalnego systemu audio. Ponadto, jednostka dysponuje dwoma mikrofonami: wbudowanym i zewnętrznym.

Dane z mapami przechowywane są na karcie microSD o pojemności 8 GB i regularnie aktualizowane. W Niemczech nowe radio z nawigacją jest już dostępne u partnerów Porsche Classic lub w Centrach Porsche w cenie 1184 euro z VAT. Świetna propozycja dla właścicieli klasycznych modeli.

ZOBACZ TAKŻE:

Porównanie cen Porsche Klasyka czy nowości?

Więcej o:
Copyright © Agora SA