Honda CR-V FL | Ceny w Polsce | Nieco drożej

Nawet ponad 160 tys. zł można zapłacić za odświeżonego SUV-a Hondy nie wliczając dodatkowych opcji. A ile kosztuje podstawowa wersja?
Honda wprowadzi inteligentny tempomat

Za poprawioną stylistycznie i technicznie Hondę CR-V trzeba teraz zapłacić przynajmniej 97 500 zł. To 700 zł więcej, niż kosztował zeszłoroczny model bez dodatkowych promocji. Za tę kwotę dostaniemy przednionapędową wersję z silnikiem benzynowym 2.0 i-VTEC (155 KM) i skromnym wyposażeniem. Za podstawową wersję z napędem 4WD trzeba dać 106 600 zł. Oprócz wersji S (tylko silnik benzynowy) w cenniku znajdziemy jeszcze cztery specyfikacje: Comfort, Elegance, Lifestyle i Executive.

Honda CR-V - Ogłoszenia

W tym segmencie większą popularnością cieszą się silniki wysokoprężne. Honda oferuje dwie jednostki 1.6 i-DTEC. Słabsza oferuje 120 KM mocy i dostępna jest wyłącznie z napędem na przednią oś (od 110 600 zł), mocniejsza ma 160 KM i zastępuje Diesla 2.2 i-DTEC o tej samej mocy. Niższa akcyza nie oznacza wcale, że ceny są atrakcyjne - zaczynają się bowiem od 130 200 zł. Ciekawą opcją dostepną z mocniejszym Dieslem jest dziewięciostopniowy automat ZF wymagający dopłaty 7 tys. zł.


ZOBACZ TAKŻE:

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Więcej o:
Komentarze (36)
Honda CR-V FL | Ceny w Polsce | Nieco drożej
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • agoria100

    Oceniono 17 razy -11

    crv to samochod dla mam 2 dzieci; nudny,bez ikry. cos z tego dzialu to rav4 V6 stara wersja ale ile przyjemnosci 270KM 0-100 7sek

  • goostuff

    Oceniono 10 razy -2

    Zanim ktoś wywali ciężką kasę na ten badziew proponuję obejrzeć test gdzie okazało się, że w pewnych warunkach napęd CR-V to fikcja:
    www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo
    Jak zresztą w wielu SUVach...

  • Gość: Torx

    Oceniono 1 raz -1

    Mam od kilku lat CR-V diesel - sprawuje się b. dobrze ale czas na zmianę - myślałem, że z racji obniżenia akcyzy o ok. 20 tys. zł samochód coś stanieje ... a tu kicha. Mniejszy silnik, bardziej wysilony i droższy = jednak Mazda CX5 wygrała i ją kupuję.

  • Gość: szej

    Oceniono 7 razy -1

    Walcie się na ryj z ceną diesla. Nie dzielicie się z klientem oszczędnością z niskiej akcyzy.

  • Gość: rt

    Oceniono 1 raz 1

    Honda pewnie planuje rezygnację z Europy - szkoda

  • Gość: Bartosz

    Oceniono 4 razy 2

    Stara wersja Executive (4WD) 2.2 i-DTEC MT kosztuje 158 400zł, a to jest 128 780 netto i odliczając akcyzę 18,6%: 104 827zł. Nowa wersja Executive (4WD) 1.6L i-DTEC 160KM MT kosztuje 153 100zł, a to jest 124 470zł netto i odliczając akcyzę 3,1%: 120 613zł. Wychodzi na to, że polski oddział Hondy robi nas w konia, bo niby jest taniej dzięki akcyzie, ale tak naprawdę liczą sobie za zmianę silnika i FL 16tys. zł netto więcej, a więc około 20tys. brutto!! W przypadku wersji z silnikiem benzynowym, który się nie zmienia różnica cenowa wynosi 2,7tys. brutto (executive MT), wychodzi więc na to, że Honda w Polsce życzy sobie ponad 17tys brutto więcej tylko za zmianę silnika z 2.2 i-DTEC na 1.6 i-DTEC. Tylko w Polsce takie numery. Popatrzcie sobie na oficjalne ceny nowej wersji diesla za granicą. Honda w Polsce robi nas w h...Bo niby tańszy ten diesel niż stary 2.2, ale 70% z tyt niższej akcyzy zabiera sobie Honda.

  • niezalany

    Oceniono 6 razy 2

    szczęścia życzy kominiarz...

  • Gość: darek

    Oceniono 6 razy 2

    cze dają stację paliw w pakiecie?

  • six666

    Oceniono 3 razy 3

    Cytat: "mocniejsza ma 160 KM i zastępuje Diesla 2.2 i-DTEC o tej samej mocy". Proponuję, żeby autor tekstu, bądź ten kto zrobił ctrl+C i ctrl+V (w międzyczasie translate googla), doczytał ile kucyków ma diesel 2,2 Hondy. Bo na ich stronie wyraźnie jest napisane 150KM.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX