Hyundai i20 | Ceny w Polsce | Zaprojektowany od nowa

Nowy i20 jest dobrze przygotowany do rynkowego boju, ale czy z ceną podstawowej wersji wynosząca 43 900 zł ma szansę na sukces?
Hyundai i20 Coupe | Więcej emocjiHyundai i20 Coupe | Więcej emocji

W polskich salonach debiutuje nowy Hyundai i20 w wersji pięciodrzwiowej. Dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia i z pięcioma silnikami do wyboru. Ceny zaczynają się od 43 900 zł. Poszukując taniego auta miejskiego możemy jeszcze poszukać poprzedniej generacji i20 dostępnej w cenie od 38 400 zł.

Podstawowa jednostka benzynowa R4 1.2 Kappa oferuje moc 75 KM i jest to jedyny silnik dostępny w najskromniejszej specyfikacji Classic. Mocniejsza odmiana tego samego silnika generuje 84 KM, a najmocniejszy motor to 100-konny R4 1.4 Kappa.

W tym segmencie silniki wysokoprężne nie biją rekordów popularności, ale i tak w ofercie Hyundaia znajdziemy dwie takie jednostki. Pierwsza ma trzy cylindry i z pojemności 1,1 litra wyciąga 75 KM, zaś większa czterocylindrowa 1.4 CRDi 90 KM.

2015 | Hyundai i20 | Ceny w Polsce

Na pokładzie podstawowej wersji Classic znajdziemy niemal kompletne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, czyli poduszki czołowe, boczne, kurtynowe, ABS, ESC, VSM (stabilizacja toru jazdy) i HAC (asystent ruszania pod górę), elektryczne szyby z przodu, centralny zamek, komputer pokładowy, światła do jazdy dziennej z funkcją Follow Me Home oraz oparcie tylnej kanapy dzielone w proporcji 60:40.

W Classic Plus dodatkowo oferuje m.in. kolumnę kierownicy regulowaną w dwóch (zamiast jednej) płaszczyznach, alarm, klimatyzację ręczną, chłodzony schowek, sterowane elektrycznie i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz radio/CD z MP3, portem USB i iPod.

Hyundai i20 - Ogłoszenia

Wybór wersji Comfort oznacza, że na pokładzie znajdzie się m.in. LWDS, Bluetooth, tempomat, czujniki parkowania z tyłu, światła LED do jazdy dziennej, reflektory przeciwmgielne, podwójna podłoga bagażnika,wielofunkcyjna kierownica i cztery (zamiast dwóch) głośniki.

W najbogatszej specyfikacji Premium dodano m.in. automatyczną klimatyzację,czujnik deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, podgrzewane siedzenia i koło kierownicy, felgi aluminiowe, tylne światła LED, zestaw wskaźników Supervision z wyświetlaczem TFT, czy miękkie materiały wykończeniowe we wnętrzu.

Poniżej przeczytacie o naszych pierwszych wrażeniach z jazd nowym Hyundaiem i20. Zapraszamy.

ZOBACZ TAKŻE:

Hyundai i20 | Pierwsza jazda | Wrodzona wszechstronność

Nowy Hyundai i20 | Pierwsza jazda | Wrodzona wszechstronność

Więcej o:
Komentarze (20)
Hyundai i20 | Ceny w Polsce | Zaprojektowany od nowa
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: brumkacz

    Oceniono 53 razy 39

    jeździł ktokolwiek was jakimś hyundaiem po 2000 roku,chyba nie,bo ja jeździłem zarówno Getzem a do tej pory mam i20 i zero problemów,więc sorry ale gó... o tej marce wiecie

  • Gość: gyu

    Oceniono 26 razy 26

    Kogoś porąbało z tym cennikiem

  • Gość: kartek

    Oceniono 22 razy 20

    Za 63,5k to i20 powinna mieć silnik 1.6GDI 135KM

  • Gość: car

    Oceniono 55 razy 11

    Kiedys ludzie to kupowali do bylo w miare tanio a teraz auta Kia i Hyundai odlecialy cenowo powyzej nawet niemieckiej konkurencji. Niedlugo zacznie sie tam taki sam kryzys jak w Samsungu...powodzenia Koreo

  • Gość: Darek

    Oceniono 10 razy 10

    W 2009 za 55tys. kupiłem i30 w całkiem niezłym wyposażeniem Classic Plus.
    Gdzie te ceny ...

  • Gość: sdi

    Oceniono 60 razy 10

    Te ceny mozna tylko skomentowac w jeden sposob- buahahahhaha. Chyba na glowe upadli, malutkie miejskie wozidelko, wykonane z pudelek po jogurtach, w takich cenach.

  • Gość: kikire

    Oceniono 7 razy 7

    W najnowszym Auto-Świecie (a więc niemieckiej gazecie) i20 wygrał z dużą przewagą test miejskich aut. Zostawił Polo bardzo daleko z tyłu. Okazało się, że cena też nie była wcale tak wysoka - tylko Clio było tańsze.
    Trzeba się przyzwyczajać, że Hyundai z Kią to na polskim rynku poważni gracze - Sportage już teraz jest najlepiej sprzedającym się w Polsce suvem, a Carens najbardziej konkurencyjnym cenowo vanem. W Stanach, Kanadzie i Azji Hyundai ma świetne wyniki - Sonata i Elantra są w pierwszej dziesiątce sprzedaży, a u nas wciąż pokutuje myślenie o koreańskiej tandecie.
    Ten kraj jest niewiele większy od Polski, 30 lat temu nie był wcale od Polski bogatszy, a ich produkty - elektronika, statki, auta - wciąż atakują kolejne rynki, o których jakiekolwiek polskie towary mogą tylko pomarzyć - czy to nie daje nikomu w tym kraju do myślenia?

  • Gość: marekb

    Oceniono 9 razy 3

    W Hyundaiach trzeba brać wersje od Classic Plus w górę, więc przy tej cenie hm.... to są przecież ceny ix20 z początku produkcji. Mam dziadka tego modelu czyli Getza i to jest zaskakująco przestronne i trwałe auto. Za jakieś 2 lata planowałem zmienić własnie na nowego i20, może do tego czasu cena zrobi się korzystniejsza albo trafią się wyprzedaże. Z drugiej strony bagażnik bardzo duży, jak na te klasę, robi się z tego prawie auto kompaktowe.
    Generalnie zarówno nowy i10 jak i i20 mają bardzo dobre wyniki w testach gazet motoryzacyjnych, wygrywają z produktami VAG, to jest ciekawe bo pokazuje jak pracuje dział marketingu Hyundaia. Żeby jeszcze tak pracowały serwisy aso....

  • wowo5

    Oceniono 2 razy 2

    Jakby wsadzili do tego jakis porzadny silnik to moglibysmy pogADAC.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX