Salon Genewa 2015 | Volkswagen Passat Alltrack | Naturalna kolej rzeczy

Nie jest zaskoczeniem, że po wprowadzeniu do sprzedaży nowej, już ósmej, generacji Passata, Volkswagen prezentuje jego uterenowioną odmianę Alltrack. Oficjalny debiut nastąpi na targach w Genewie

B&B VW Passat 2.0 Bi-TDI | 300 koni w dieslu

Passat Altrack występuje tylko w nadwoziu kombi i jest seryjnie wyposażony w napęd na cztery koła 4Motion (Haldex piątej generacji). To sprawia, że jest to prawdziwy samochód wielozadaniowy o modnym wyglądzie, który sprawdzi się w długiej trasie na rodzinne wakacje, a także poradzi sobie na bocznej, nieutwardzonej drodze. Alltrack ma o 27,5 mm zwiększony prześwit w porównaniu do standardowego modelu.

Używany VW Passat - ogłoszenia

Na terenowy styl z zewnątrz składają się: przeprojektowane zderzaki z osłonami podwozia, osłony nadkoli i progów bocznych w kolorze antracytowym, srebrne relingi dachowe, obudowy lusterek w kolorze matowego chromu i specjalny wzór 17-calowych obręczy kół (w opcji 18- lub 19-calowych).

We wnętrzu, poza listwami ze stali szlachetnej na progach czy dywanikami z podwójnym szwem,znajdziemy także komfortowe fotele z obiciem z Alcantary (za dopłatą oferowane są różne wersje skórzanej tapicerki, 14-stopniowa regulacja fotela, opcja klimatyzowania dla foteli, oraz funkcja masażu). Na potrzeby tego modelu zmodyfikowano wyświetlacz Active Info, a otwory nawiewu powietrza zdobi teraz elegancka aplikacja. Do wyposażenia seryjnego należy ponadto specjalny box na telefon komórkowy, umożliwiający łączenie się smartfona z zewnętrzną anteną

Gama jednostek napędowych skłąda się z pięciu turbodołądowanych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa: dwóch benzynowych (1.4 TSI/150 KM i 2.0 TSI/220 KM) oraz trzech turbodiesli (2.0 TDI o mocy 150 lub 190 KM oraz 2.0 TDI Bi-Turbo o mocy 240 KM). Wszystkie spełniają normę emisji spalin Euro 6. System Start-Stop oraz układ odzyskiwania energii z hamowania należą do wyposażenia standardowego. 150-konne silniki TSI i TDI współpracują z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów, mocniejsze jednostki są seryjnie łączone z dwusprzęgłową, sześciostopniową przekładnią DSG.

Wszystkie wersje Passata Alltracka mają w wyposażeniu seryjnym system umożliwiający wybór trybu jazdy. Oprócz znanych ze standardowej wersji Passata trybów "Eco", "Normal", "Sport" i "Individual" (w połączeniu z systemem amortyzatorów o zmiennej sile tłumienia DCC) specjalnie dla Alltracka przygotowano dodatkowy tryb "Offroad".

Nowy Volkswagen Passat Alltrack trafi do sprzedaży pod koniec września. Ceny modelu poznamy bliżej premiery rynkowej.

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Materiały partnerów

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Agora SA