Salon Detroit 2015 | Porsche 911 Targa 4 GTS | Kombinacja jakiej nie było

Porsche połączyło dwa modele, które już ma w ofercie, w jeden. Oto 911 Targa w wersji GTS

Porsche Cayenne GTS | Koniec V8

Takiej kombinacji Porsche do tej pory nigdy nie oferowało. Łączy ona 430-konny silnik z oryginalnym nadwoziem Targi. Taka wersja seryjnie wyposażona jest w napęd na cztery koła, pakiet Sport Chrono, znakomicie wyglądające 20 calowe felgi z centralną śrubą (przód: 245/35, tył: 305/30), sportowy układ hamulcowy i zawieszenie PASM.

Używane 911 - ceny

3,8-litrowy silnik przyspiesza do 100 km/h  Targę GTS wyposażoną w ręczną skrzynię biegów w czasie 4,7 sekundy, z przekładnią PDK w 4,3 sekundy. Targa nie należy do najlżejszych wersji modelu 911. W nowej wersji musi się zmagać z masą własną 1560 kg. (1455 kg waży najlżejszy model 911).

Dla wielu Targa to najlepiej i najbardziej oryginalnie wyglądający model 911. W wersji GTS prezentuje się jeszcze bardziej rasowo. Szersza karoseria, przyciemniane,  przednie bi-ksenonowe światła, sportowe lusterka, wspomniane już felgi z centralną śrubą. To wszystko robi wrażenie i przekonuje, że koncept modelu 911 pozostanie na zawsze młody.

ZOBACZ TAKŻE :

Porsche Panamera S E-Hybrid | Test | Biały niedźwiedź

Więcej o:
Copyright © Agora SA