Hyundai i30 FL | Nowa wersja Turbo

Decydując się na Hyundaia i30 po liftingu otrzymamy agresywnie narysowany samochód o bardzo wyrazistej stylistyce, zwłaszcza jeśli wybierzemy najnowszą propozycję w palecie silników

Hyundai i20 Coupe | Więcej emocji

Przedni pas w nowym Hyundaiu i30 to spore zaskoczenie. Niewielka zmiana, jaką jest zastąpienie masywnej belki przez poziomo żebrowany grill, mocno wpłynęła na wygląd samochodu. Kompaktowy i30 odmłodniał, w czym pomogły mu trzy nowe lakiery (Polar White , Orange Caramel i Jet Black ) oraz koła 17- i 18-calowe o nowych wzorach.

Hyundai i30 - Ogłoszenia

Jeszcze lepiej wygląda model o nazwie Turbo, czyli wersja napędzana nowym silnikiem 1.6T o mocy 186 KM. To ten sam silnik, który znajdziemy w Kii Ceed GT, ale o mniejszej mocy. Za to moment obrotowy ma identyczną wartość 265 Nm. W rezultacie nowy i30 Turbo zalicza sprint ze startu zatrzymanego do 100 km/h w 8 sekund, 0,3 s dłużej od Ceeda GT. Średnie zużycie paliwa najmocniejszego i30 ma wynosić 7,3 l/100 km.

Pojawienie się wersji Turbo spowodowało, że z oferty zniknie silnik 1.6 GDI o mocy 135 KM. Podstawowy silnik to nadal 1.4 MPI (100 KM), a najpopularniejszy to 1.6 MPI (120 KM). Klienci będą mieli też możliwość zakupu wersji wysokoprężnej. Silnik 1.6 CRDI będzie dostępny w dwóch wersjach mocy: 110 KM i 136 KM.

Wszystkie modele będą wyposażone w szereg rozwiązań zmniejszających zużycie paliwa. Są to m.in. opony o niskich oporach toczenia, system start-stop, AMS (alternator management system), czy aktywne klapy w atrapie chłodnicy.

ZOBACZ TAKŻE:

Odświeżony Hyundai i40 dla Europy

Więcej o:
Copyright © Agora SA