Hyundai i20 Coupe | Więcej emocji

Kilka tygodni temu Hyundai zaprezentował drugą generację modelu i20. Teraz przyszedł czas na zapowiadaną wersję trzydrzwiową, określaną przez producenta jako coupe
Hyundai i10 1.0 Premium Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk

To pierwszy raz, kiedy Hyundai stworzył trzydrzwiowe auto należące do segmentu B, które tak mocno różni się od pięciodrzwiowej wersji. Wariant Coupe wyróżnia się innym zderzakiem ze zmienionym grillem. Sylwetka również jest znacznie inna, dach opada szybciej z racji braku jednej pary drzwi, a słupek C jest szerszy.

Hyundai i20 pierwszej generacji - ogłoszenia

W oczy rzucają się także wyraźniej zarysowane tylne nadkola, które przechodzą w zmodyfikowany zderzak. Cechami charakterystycznymi i20 Coupe mogą być również specjalny kolor nadwozia Tangerine Orange, inny wzór 17-calowych obręczy kół czy tylny spojler. Pomimo dynamicznej prezencji, Hyundai podkreśla, że nowy model jest również praktyczny - jego bagażnik ma pojemność aż 336 litrów.

Hyundai i20 Coupe

Gama jednostek napędowych będzie się składać z dwóch silników benzynowych bez doładowania (1.2/84 KM i 1.4/100KM) i dwóch turbodiesli (1.1/75 KM i 1.4/90 KM). Turbodoładowany, trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności jednego litra dołączy do oferty w przyszłym roku.

Hyundai i20 Coupe razem z pięciodrzwiowym i20 będzie produkowany w fabryce koncernu w Izmirze, w Turcji. Auto trafi do sprzedaży w pierwszej połowie 2015 roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Hyundai i20 | Nowe podejście

2015 Hyundai i20

Zdjęcie Fulda Kristall Control HP Zdjęcie Pirelli Winter 210 Zdjęcie Michelin Alpin A4
Fulda Kristall Control HP Pirelli Winter 210 Michelin Alpin A4
Porównaj ceny > Porównaj ceny > Porównaj ceny >
Indeksy
Prędkość H - do 210 km/h H - do 210 km/h H - do 210 km/h
Nośność 690 kg 710 kg 630 kg
Parametry fizyczne
Średnica R16 R16 R16
Szerokość 225 205 205
Profil 55 60 60
dane dostarcza: