Seat | 4 lata gwarancji dla polskich klientów

Cztery lata to długi okres. Warto więc pomyśleć jak przez ten czas zabezpieczyć swoje auto. Dlatego Seat ma dla swoich klientów specjalną ofertę

Seat vs Renault | Możemy Was pobić

Najpierw kapryśna wiosna, potem upalne lato, wilgotna jesień i mroźna zima - przez okrągły rok samochód przechodzi bardzo wiele i nawet w wakacje, kiedy my odpoczywamy, on nieustannie pracuje. Na co dzień, niezależnie od pory roku, nasze auto narażone jest na niebezpieczne czynniki. Oprócz ciągłej eksploatacji w różnych warunkach, musi stawiać czoła rozmaitym sytuacjom na drogach. Kierowcy chcący dbać o swój samochód mają więc bardzo dużo na głowie.

Skoro każde 12 miesięcy przynosi tak wiele niewiadomych, warto pomyśleć, co może stać się przez 4 lata. Są jednak tacy, którzy przez 4 lata mogą zapomnieć o wszelkich zmartwieniach. Mogą poświęcić się pracy czy rodzinie, odłożyć pieniądze na wymarzone wakacje lub ze spokojną głową rozwijać swoje pasje. Każdego dnia mogą cieszyć się dynamicznością, funkcjonalnością i niezawodnością swoich samochodów - to kierowcy samochodów Seat.

Używane Seaty Ibiza już od...

Minął już prawie rok, od kiedy marka Seat wprowadziła przedłużoną gwarancję na 4 lata lub 120 000 kilometrów przebiegu (w tym dwa pierwsze lata bez limitu kilometrów), obejmującą wszystkie modele - od Mii po Alhambrę. To nie tylko wyróżnik marki, ale też wyjątkowe rozwiązanie na całym rynku motoryzacyjnym, które przez ostatni rok przyciągnęło do salonów wielu kierowców, szukających swojego samochodu marzeń.

Gwarancja działa na bardzo prostych zasadach. Jeżeli w jej okresie pojawi się usterka spowodowana wadą fabryczną lub materiałową, dowolny Punkt Serwisowy Seat-a przeprowadzi naprawę nie pobierając opłaty, wykorzystując do tego oryginalne części. Kierowca musi posiadać jedynie Kartę Gwarancyjną.

ZOBACZ TAKŻE:

Sportowa historia Seata

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.