Salon Los Angeles 2014 | Mercedes-Maybach S 600 | Okręt flagowy
Mercedes Klasy S | Świetna sprzedaż w Polsce
Ten samochód ma spełniać najbardziej wyszukane wymagania klientów. Od standardowej Klasy S odróżnia go między innymi dodatkowa przestrzeń, specjalne fotele oraz jeszcze bardziej luksusowo wykończona kabina, oferująca szerokie możliwości indywidualizacji. Gama nowej Klasy S stanie się zatem jeszcze bardziej rozbudowana.
Mercedes-Maybach nie jest jednak linią wyposażenia - to podmarka, która w przyszłości będzie dostarczać nowe Mercedesy w wyjątkowo ekskluzywnej formie. Maybach nie będzie jednak zupełnie odrębny, jak miało to miejsce w przypadku reaktywacji tej marki w 2002 roku. Modele 57 i 62 nie sprzedawały się tak, jak szacowały władze Daimlera. Uznano, że lepszym rozwiązaniem będzie modyfikacja cenionej Klasy S.
Sprawdź czy stać Cię na Mercedesa Klasy S
Mercedes-Maybach S 600 ma o 20 cm większy rozstaw osi (3365 mm) niż Klasa S Long. O tyle samo wzrosła długość nadwozia (odpowiednio 3365 mm i 5453 mm). Pasażerowie z tyłu mają do dyspozycji jeszcze więcej miejsca, co w połączeniu z dwoma superkomfortowymi fotelami z funkcją masażu i rozkładania, tworzy najwyższy poziom luksusu. Ponadto producent przekonuje, że to najcichsze auto na świecie. Nawet długa trasa nie powinna być zbyt męcząca. Luksusowe wnętrze Maybacha najlepiej obrazuje poniższy film.
Niemiecka limuzyna będzie dostępna w dwóch wersjach silnikowych. Topowa S 600 (do sprzedaży trafi w lutym 2015 roku) zostanie wyposażona w 6-litrowy silnik V12 biturbo, generujący 530 KM mocy i 830 Nm momentu obrotowego, i automatyczną skrzynię biegów 7G-Tronic. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie tylko 5 sekund. Słabsza odmiana Mercedes-Maybach S500 4Matic z jednostką 4.7 V8 biturbo o mocy 455 KM i najnowszą 9-stopniową przekładnią dołączy do oferty w czerwcu przyszłego roku.
ZOBACZ TAKŻE:
-
Tesla Cybertruck gotowa do produkcji. Warto było poczekać. Jest jak z "Łowcy Androidów" [WIDEO]
-
Tak się spieszył, że po brawurowym wyprzedzaniu wjechał w zapory przed bramkami na A1
-
Wstrząsające nagranie. Dzieci cudem uniknęły śmierci. Nawet nie żartujcie, że to ich wina
-
Test Honda CR-V Hybrid - podąża własną drogą
-
Opinie Moto.pl: Skoda Fabia jest zupełnie inna. Koniec ery kapelusznika i działkowca
- Wyciekł film z nowym Lexusem NX. Wideo znika z sieci, ale zdjęcia zostały
- "Ministerstwo chowa głowę w zaspę". Ostry komentarz do obowiązku zmiany opon
- To wąskie gardło S7. W końcu jest plan na wyjazd z Warszawy w stronę Grójca
- Opinie Moto.pl: Mercedes-AMG E 53 4MATIC+. Przyjaźniejsze oblicze AMG?
- Pod Warszawą staną dodatkowe ekrany akustyczne. Mieszkańcy skarżą się na hałas
Forum
- Ciekawe Manual vs. Automat (16)
- OT - TVPinfo tylko w małych dawkach ? (17)
- Chcesz mieć kłopoty płać Orlen Pay (5)
- Najdziwniejsze pozycje... (14)
- Pojade nostalgicznie, radio samochodowe:) (20)
- Szkoda samochodu (14)
- Z kapiszonów w oponki (21)
- Na drogach jesteśmy bandytami... (114)
- OT wolny rynek w texasie (76)
- Zachód nam pomoże? W razie kłopotów? (40)