Range Rover | Luksus i wysoka cena dla myśliwego

Range Rovery nigdy nie należały do najtańszych. Na ogół są droższe od swoich konkurentów o nawet kilkadziesiąt tysięcy euro. Przedstawiona wersja, przygotowana przez SVO i Holland & Holland, bije swoich poprzedników nie tylko ceną, ale i stylem

Pierwszy Range Rover na sprzedaż

Land Rover Special Vehicle Operations, czyli specjalny oddział do tworzenia wyjątkowych aut ze znaczkiem Land Rovera, opracował nowego Range'a razem z firmą Holland & Holland, czyli brytyjskim producentem.... broni. Jak widać w Wielkiej Brytanii tradycje myśliwskie nadal są bardzo silne.

Nie wiemy dlaczego akurat producent strzelb i pistoletów stał się partnerem brytyjskiej marki aut, ale niebezpieczne może być drążenie tego tematu, więc przejdźmy do szczegółów technicznych. Nowa luksusowa wersja bazuje na poprzednim wyjątkowym modelu, który nosił nazwę Range Rover Autobiography. Przypomnijmy, że kosztowała ona aż 146 000 funtów. Ta jest jeszcze droższa, bo nowy właściciel będzie musiał zapłacić za nią ponad 180 000 funtów.

Co wyróżnia Rango Rovera Holland & Holland? Wyjątkowy zielony lakier, oczywiście specjalne oznaczenia z logo legendarnego producenta broni, przestylizowany przedni grill oraz wiele bardzo ekskluzywnych dodatków we wnętrzu.

Range Rover Sport - Ogłoszenia

Największy z nich stanowią dwa tylne fotele z serii Executive Class z indywidualnym sterowaniem i oparciami dla nóg oraz centralna konsola z takimi dodatkami, jak elektrycznie rozkładane stoliki czy dodatkowe oświetlenie i gniazdka USB. Wszystko zostało wykończone najwyższej jakości skórzaną tapicerką, a klamki wykonano z rzeźbionego aluminium w stylu, w którym wykończona jest także broń brytyjskiej marki.

Niespodzianka dla fanów broni palnej czeka w tylnej części auta, gdzie zlokalizowano aluminiowy schowek, wykończony Alcantarą, specjalnie na parę pięknych strzelb marki Holland & Holland. Podłoga bagażnika została zaprojektowana z wykorzystaniem aluminium, karbonu oraz wykończona skórą i drewnem.

Pod maską ekskluzywnego Range Rovera znajdą się silniki Diesla SDV8 o pojemności 4,4 litra i mocy 339 KM lub 5-litrowe benzynowe V8 o mocy 510 KM. W sumie przez trzy lata powstanie tylko 40 sztuk tego wyjątkowego auta. Są wśród Was myśliwi? Zamówienia można już składać.

ZOBACZ TAKŻE:

JLR | Brytyjskie klasyki w nowych rękach

dane dostarcza:

embed
Więcej o:
Copyright © Agora SA