Porsche Cayenne GTS FL | Koniec V8

Porsche sukcesywnie modernizuje gamę modelową Cayenne. W Kalifornii firma zaprezentowała wersję GTS, potem pozostanie już tylko czekać na najmocniejszy wariant Turbo S

Nowe Porsche Cayenne | Ceny w Polsce

Skupmy się jednak na nowym Cayenne GTS. Największe zmiany zaszły pod maską. Miejsce wolnossącego silnika V8 zajął mniejszy V6, za to podwójnie doładowany. Moc wzrosła do 440 KM (+20 KM), a moment obrotowy do 600 Nm (+85 Nm). Porsche podaje, ze średnie zużycie paliwa zmalało o 0,9 l /100 km.

Cayenne GTS jest też szybszy. SUV przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy, z pakietem Sport Chrono jest o 0,1 sekundy szybsze. To odpowiednio o 0,5 i 0,6 mniej niż poprzedni model. Prędkość maksymalna wynosi 262 km/h.'

Używane Porsche Cayenne - sprawdź ogłoszenia

Auto w tym wydaniu jest o 24 mm niżej zawieszone, z opcjonalnym zawieszeniem pneumatycznym o 20 mm. Za hamowanie odpowiada układ z Cayenne Turbo z tarczami o średnicy 390 mm z przodu i 358 mm z tyłu oraz czerwonymi zaciskami. Na wyposażeniu standardowym znajduje się sportowy układ wydechowy.

Czym jeszcze wyróżnia się wersja GTS? Agresywniejszą stylizacją w postaci większych wlotów powietrza, innych nakładek na progach bocznych i wykończeniu nadkoli, które, tak wszystkie spojlery, są pomalowane w kolorze nadwozia. W kontrastującej czerni są tylko napisy na tylnej klapie i przednich drzwiach, końcówki wydechu, oraz aluminiowe obręcze kół we wzorze RS Spyder i rozmiarze 20 cali. Sportowy charakter odnajdziemy również we wnętrzu, wykończonym skórą i Alcantarą.

Sprzedaż nowego Porsche Cayenne GTS rozpocznie się w lutym 2015 roku. Na rynku niemieckim samochód będzie kosztował od 98 152 euro.

Zobacz wideo

ZOBACZ TAKŻE:

Porsche Cayenne po faceliftingu | Ostrzejsze rysy

źródło: Okazje.info

Więcej o:
Copyright © Agora SA