Audi A3 Sportback e-tron | Hybryda już w Polsce
Audi S3 Sportback | Test | RS-R=S?
Samochód wyposażony jest w równoległy układ hybrydowy, na który składają się benzynowy silnik 1.4 TFSI, generujący 150 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego, silnik elektryczny o mocy 102 KM i momencie 330 Nm oraz akumulatory litowo-jonowe, umieszczone pod tylną kanapą. Można je doładować z zewnętrznego źródła zasilania.
Oba silniki uzupełniają się. Auto może poruszać się tylko przy pomocy silnika spalinowego, wyłącznie z napędem elektrycznym lub też w trybie hybrydowym. Jednostka elektryczna dostarcza maksymalny moment obrotowy od startu do ok. 2000 obr./min, a jednostka spalinowa w przedziale 1750-4000 obr./min.
Wyłącznie na prądzie A3 Sportback e-tron rozpędza się do prędkości 130 km/h, a jego maksymalny zasięg w tym trybie jazdy wynosi 50 km. Kolejnych 890 km może przejechać napędzane silnikiem spalinowym. Stąd łączny zasięg samochodu to aż 940 km. Według danych producenta, średnie zużycie paliwa wynosi 1,5 litra paliwa na 100 km. Jesteśmy ciekawi pierwszych testów pojazdu w normalnych warunkach drogowych.
Sprawdź ile kosztuje używane Audi A3
Hybrydowy kompakt Audi został wyceniony na 172 870 zł. Dostępne jest też finansowanie Audi Finance z wysoką wartością wykupu, gdzie przy wpłacie początkowej w wysokości 10%, miesięczna rata wyniesie od 2 293 zł netto (przy okresie finansowania 36 miesięcy i rocznym przebiegu na poziomie 20 000 km).
Producent przekonuje, że auto już seryjnie jest bogato wyposażone, m.in. w system start-stop z układem rekuperacji, 17-calowe felgi aluminiowe, wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą, system Audi driver select, automatyczną klimatyzację, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, przednie i tylne światła diodowe oraz spoiler dachowy w kolorze nadwozia. Gwarancja na zestaw baterii udzielana jest na okres 8 lat lub dystans 160 tys. km.
Początkowo Audi A3 Sportback e-tron będzie oferowane tylko w jednym salonie sprzedaży w Polsce - Porsche Połczyńska w Warszawie, przy ul. Połczyńskiej 111.
ZOBACZ TAKŻE:
Audi A3 Limousine 1.8 TFSI | Test | Mocny sedan
![]() |
![]() |
![]() |
Teleskop klapy przedniej Audi | Mata antypoślizgowa Audi |
Wycieraczki do Audi |
Sprawdź ceny > | Sprawdź ceny > | Sprawdź ceny > |
-
Już w 2021 r. kierowcy z prawem jazdy kat. B zyskają nowe uprawnienia. Pod dwoma warunkami
-
Zmiany w przeglądach w 2021 r. Zdjęcia, które zrobi diagnosta to tylko początek listy
-
Drift pod marketem i kulig za autem, czyli zimowe zabawy karane wysokim mandatem
-
Też tak robisz? Siedem złych nawyków, które wykończą twój samochód
-
Skoda w awangardzie grupy Volkswagena. Elektryczny Enyaq iV jest pierwszym takim SUV-em w Europie
- Opinie Moto.pl: Mercedes-AMG GLB 35 - wreszcie SUV, który ma coś wspólnego ze sportem
- Partnerzy w każdym biznesie. Na co stać użytkowe Mercedesy?
- Kto porzuca Bugatti EB 110 w środku lasu? Spokojna głowa. Nikt!
- Dacia Sandero - ceny w Polsce. Od 40 900 zł, ale to cena wersji z symbolicznym wyposażeniem
- To nie awaria, tak na twoje auto działają mróz i śnieg. Sześć zimowych problemów
Forum
- Pizdowatość drogowa. (31)
- Kuligi czas zacząć. (37)
- Kleber Quadraxer 2 - test kompletny (21)
- NX czas wymienić na RX czyli rabat 100 tys zł (75)
- O/T? czy jak najbardziej T? Edukacja seksualna (28)
- OT - więcej religii, mniej edukacji seksualnej.... (98)
- Kolejny wypadek. (75)
- U mnie wreszcie troche bialo :-) (12)
- Kuny nie są fajne (45)
- OT - Prezes nadal nie wydał "czerwonej książeczki" (18)