Salon Los Angeles 2014 | BMW X5 M i X6 M | Monstrualna Moc

Tuz przed oficjalną premierą w Los Angeles BMW zaprezentowało swoje dwa największe modele podkręcone przez M GmbH

To już druga generacja najmocniejszych X-ów. Poprzednie, po pięciu latach obecności rynkowej ustępują miejsca nowemu.

BMW i8 | Będzie wersja o mocy 600 KM?

Już na pierwszy rzut oka widać z czym mamy do czynienia. Moc drzemiącą pod maską zdradzają ogromne wloty powietrza wycięte z przednich zderzaków, 21-calowe koła z oponami Michelin Pilot Super Sport UHP, czy zupełnie innym tylnym zderzaku z pionowo ustawionymi światłami odblaskowymi i czterema okrągłymi rurami wydechowymi.

We wnętrzu jest wyjątkowo, a luksus łączy się ze sportowym duchem. Przykładem są sportowe fotele wykończone skórą z merynosów. Pozostałe elementy wnętrza pokryto alkantarą, skórą oraz listwami aluminiowymi lub z włókna węglowego. Na pokładzie znajdziemy takie udogodnienia, jak czterostrefowa klimatyzacja, czy zestaw audio Harman Kardon.

Pod maską obydwu modeli znajdziemy podwójnie doładowany silnik V8 4.4 o  mocy 570 KM i momencie 750 Nm współpracujący z ośmiobiegowym automatem o sportowej charakterystyce. Moc trafia na obie osie i wystarcza, by rozpędzić obydwa modele od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy.

BMW X6 - Ogłoszenia

Zawieszenie usztywniono i obniżono o 10 mm, dostępne są trzy tryby jazdy (Comfort, Sport i Sport+), zamontowano wydajniejszy układ hamulcowy i układ kierowniczy Servotronic M, który ma zapewniać sportowe odczucia. Mimo tych zabiegów ze względu na gabaryty prędkość maksymalną trzeba było ograniczyć do 250 km/h.

ZOBACZ TAKŻE:

BMW X4 oraz X3 | Pierwsza jazda | SAV i SAC

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.