BMW i3 EVO | Pierwszy tuning

Japoński tuner Garage Eve.ryn jako pierwszy wziął na warsztat elektryczne BMW i3. Efektem prac jest agresywny body kit, który możecie zobaczyć na zdjęciach
BMW i3 EVO Pierwszy tuning Japoński tuner Garage Eve.ryn jako pierwszy wziął na warsztat elektryczne BMW i3. Zadziornego wyglądu dodaje przede wszystkim nowy przedni zderzak z elementami z włókna węglowego. Poza tym poszerzono nadkola, w których umieszczono aż 20-calowe podświetlane na niebiesko koła, zamontowano inne progi boczne, zainstalowano dyfuzor w tylnym zderzaku i zastosowano kilka innych karbonowych dodatków. Wszystko na to wskazuje, że modyfikacje objęły wyłącznie stylistykę samochodu. Firma z Japonii, poza opublikowanie dużej ilości zdjęć, nie podała żadnych informacji odnośnie zmian mechanicznych. BMW i3 napędzane jest silnikiem elektrycznym o mocy 170 KM i maksymalnym momencie 250 Nm. Dla obawiających się wyczerpania baterii, BMW proponuje dwucylindrową jednostkę benzynową o mocy 34 KM, mającą za zadanie utrzymanie minimalnego poziomu naładowania akumulatora (range-extender), zwiększającą zasięg pojazdu ze 190 do około 300 km. Osiągi są satysfakcjonujące: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,2 sekundy, od 0 do 60 km/h - 3,7 sekundy, a od 80 do 120 km/h - 4,9 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 150 km/h. Z dodatkowymi spojlerami i większymi kołami osiągi i3 prawdopodobnie uległy pogorszeniu.
BMW 4219Eli Najciekawsze koncepty BMW

Zadziornego wyglądu dodaje przede wszystkim nowy przedni zderzak z elementami z włókna węglowego. Poza tym poszerzono nadkola, w których umieszczono aż 20-calowe podświetlane na niebiesko koła, zamontowano inne progi boczne, zainstalowano dyfuzor w tylnym zderzaku i zastosowano kilka innych karbonowych dodatków.

Wszystko na to wskazuje, że modyfikacje objęły wyłącznie stylistykę samochodu. Firma z Japonii, poza opublikowanie dużej ilości zdjęć, nie podała żadnych informacji odnośnie zmian mechanicznych.

Szukasz używanego BMW? Sprawdź ogłoszenia

BMW i3 napędzane jest silnikiem elektrycznym o mocy 170 KM i maksymalnym momencie 250 Nm. Dla obawiających się wyczerpania baterii, BMW proponuje dwucylindrową jednostkę benzynową o mocy 34 KM, mającą za zadanie utrzymanie minimalnego poziomu naładowania akumulatora (range-extender), zwiększającą zasięg pojazdu ze 190 do około 300 km.

Osiągi są satysfakcjonujące: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,2 sekundy, od 0 do 60 km/h - 3,7 sekundy, a od 80 do 120 km/h - 4,9 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 150 km/h. Z dodatkowymi spojlerami i większymi kołami osiągi i3 prawdopodobnie uległy pogorszeniu.

ZOBACZ TAKŻE:

Tesla S P85D AWD | Najszybszy sedan na świecie

Tesla Model S

Więcej o:
Komentarze (3)
BMW i3 EVO | Pierwszy tuning
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: osa

    Oceniono 6 razy 2

    "Osiagi ulegly pogorszeniu" widze ze tuning polish style, osiagi niewazne byle sie swiecilo i bylo glosno...

  • Gość: gość

    Oceniono 2 razy 0

    przynajmniej nie przypomina tej fabrycznej katastrofy stylistycznej bmw

  • Gość: patrzy-kat

    Oceniono 7 razy -1

    Z g,ó,wna bata nie ukręcisz.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX