Modele Porsche 911 GTS, które były obecne w ofercie od poprzedniej generacji tego modelu (997), znane były ze swojego sportowego charakteru. Nie inaczej jest w przypadku nowej generacji. Wersja GTS będzie dostępna w dwóch wariantach nadwoziowych Coupe i Kabriolet oraz z napędem na tylną lub na obie osie. Niezależnie od rodzaju napędu wszystkie wersje będą zbudowane na poszerzonym nadwoziu znanym z Carrery 4.
Porsche 911 - sprawdź ogłoszenia w Polsce
Większą dynamikę i przyjemność prowadzenia zapewni w 911 Carrera GTS zwiększona moc 6-cylindrowego boksera, która wynosi teraz 430 KM i 440 Nm momentu obrotowego. GTS zostanie również seryjnie wyposażony w pakiet Sport Chrono oraz aktywne zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM), które dodatkowo obniżyło GTS-a o 10 milimetrów.
Dzięki tym rozwiązaniom 911 Carrera GTS Coupe i Carrera 4 GTS Coupe z ręczną 7-biegową skrzynią biegów będzie w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 4,4 sekundy, a z automatem PDK tylko w 4 sekundy. Wersje w nadwoziu Kabriolet będą o 0,2 sekundy wolniejsze. Prędkość maksymalna oscyluje powyżej 300 km/h.
W skład standardowego wyposażenia wersji GTS wchodzą m.in. bi-ksenonowe światła z systemem Porsche Dynamic Light System (PDLS), tapicerka pokryta skórą i Alcantarą oraz sportowy wydech, który zapewni znany z wersji GTS charakterystyczny chrapliwy dźwięk.
Poza poszerzonym nadwoziem, GTS będzie wyróżniał się także przednim zderzakiem z wlotami znanymi wcześniej wyłącznie z radykalnej wersji GT3, 20-calowymi felgami w matowo-czarnym kolorze z centralną śrubą mocującą, ciemnymi wkładami lamp, oraz przyciemnionymi końcówkami wydechu.
Auto zostanie pokazane szerokiej publiczności prawdopodobnie podczas salonu samochodowego w Los Angeles. W Niemczech ceny 911 Carrera GTS będą zaczynać się od 117 548 euro.
ZOBACZ TAKŻE: