Salon Paryż 2014 | Skoda Fabia Combi | Pierwsze zdjęcia

Tuż przed oficjalną premiera w Paryżu do sieci wyciekły pierwsze zdjęcia nowej Fabii w wersji kombi. Oficjalna prezentacja nastąpi 2 października
Skoda Fabia Combi Prezentacja Skody Fabii w wersji kombi nastąpi 2 października Prezentacja Skody Fabii w wersji kombi nastąpi 2 października. Napędzać ją będą benzynowe jednostki 1.0 MPI oraz 1.2 TSI o mocach dochodzących do 110 KM Tuż przed oficjalną premiera w Paryżu do sieci wyciekły pierwsze zdjęcia nowej Fabii w wersji kombi. Oficjalna prezentacja nastąpi 2 października. Informacje dotyczące Fabii kombi nadal są bardzo skąpe. Jeśli chodzi o nadwozie wiadomo, że trzecia generacja będzie o 90 mm szersza i 31 mm niższa od poprzedniczki. Sądząc po zdjęciach bagażnik może być równie duży, choć na oficjalne dane musimy poczekać. Fabia III hatchback dysponuje przedziałem bagażowym o pojemności 330 litrów (+15 l) i 1150 litrów (-30 l) przy złożonej tylnej kanapie, zatem kombi także powinno otrzymać pokaźny kufer. Do napędu zostaną użyte podobne silniki co w hatchbacku. Będą to benzynowe jednostki 1.0 MPI oraz 1.2 TSI o mocach dochodzących do 110 KM. Nowy silnik wysokoprężny 1.4 TDI oferowany będzie w kilku wersjach o spektrum mocy 75-105 KM. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6 i są standardowo wyposażone w system Start-Stop i układ odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania. Napęd będzie przekazywany za pomocą ręcznej skrzyni biegów lub dwusprzęgłowej przekładni DSG. Pierwszy raz dostępna w Fabii będzie funkcja Front Assistant ze zintegrowanym systemem awaryjnego hamowania w mieście (City Emergency Braking Function) i hamulcem antykolizyjnym (Multi-Collision Brake). Nowa Fabia otrzyma także inne systemy bezpieczeństwa, jak Driver Activity Assistant (monitorujący poziom zmęczenia kierowcy), ogranicznik prędkości, system zapobiegający staczaniu się pojazdu ze wzniesienia Hill-Hold Control oraz elektroniczny monitoring ciśnienia powietrza w oponach.
Skoda Fabia | Krótka historia z sukcesami Krótka historia z sukcesami

Informacje dotyczące Fabii kombi nadal są bardzo skąpe. Jeśli chodzi o nadwozie wiadomo, że trzecia generacja będzie o 90 mm szersza i 31 mm niższa od poprzedniczki. Sądząc po zdjęciach bagażnik może być równie duży, choć na oficjalne dane musimy poczekać. Fabia III hatchback dysponuje przedziałem bagażowym o pojemności 330 litrów (+15 l) i 1150 litrów (-30 l) przy złożonej tylnej kanapie, zatem kombi także powinno otrzymać pokaźny kufer.

Skoda Fabia - Ogłoszenia

Do napędu zostaną użyte podobne silniki, co w hatchbacku. Będą to benzynowe jednostki 1.0 MPI oraz 1.2 TSI o mocach dochodzących do 110 KM. Nowy silnik wysokoprężny 1.4 TDI oferowany będzie w kilku wersjach o spektrum mocy 75-105 KM. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6 i są standardowo wyposażone w system Start-Stop i układ odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania. Napęd będzie przekazywany za pomocą ręcznej skrzyni biegów lub dwusprzęgłowej przekładni DSG.

Pierwszy raz dostępna w Fabii będzie funkcja Front Assistant ze zintegrowanym systemem awaryjnego hamowania w mieście (City Emergency Braking Function) i hamulcem antykolizyjnym (Multi-Collision Brake). Nowa Fabia otrzyma także inne systemy bezpieczeństwa, jak Driver Activity Assistant (monitorujący poziom zmęczenia kierowcy), ogranicznik prędkości, system zapobiegający staczaniu się pojazdu ze wzniesienia Hill-Hold Control oraz elektroniczny monitoring ciśnienia powietrza w oponach.


ZOBACZ TAKŻE:

Nowa Skoda Fabia | Pierwsze zdjęcia całości

Nowa Skoda Fabia | Pierwsze zdjęcia całości

Więcej o:
Komentarze (26)
Salon Paryż 2014 | Skoda Fabia Combi | Pierwsze zdjęcia
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • xarte

    Oceniono 15 razy -3

    Jeżdzę fabią 1.6 TDI 105 KM + dobre kapcie z continentala i jestem zachwycony jak to auto dobrze się prowadzi. Dostałem taką służbówkę - wszyscy w firmie mają octavie lub superby. Ja dostałęm fabię bo mój poprzednim swoją octavię rozbił i kupili awaryjnie na szybko i poza tym, że fura jest paskudna jak gó... to prowadzi się naprawdę super przyjemnie.

  • Gość: M

    0

    Na swoim przykładzie:
    Mam Peugeota 308SW (przedliftowa I generacja). Wczoraj patrzę przez okno na jakaś babka dobiera mi się do auta. Konsternacja. Po chwili woła ją jakiś facet. Ufff - pomyliła moje 308Sw z nowym Peugeot 208 :)))))))))))))))

    Tutaj widzę fabia, rapid, octavia to będzie hard level :)

  • skodaach

    0

    coś tak brzydkiego mogła wypuścić jedynie skoda. I znowu te silniki z turbo, w których będą problemy z rozrządami i turbo.

  • Gość: osa

    Oceniono 8 razy 0

    dobrze wyglada tylko z alufelgami, ze zwyklymi stalowkami bedzie wygladac komicznie - male koleczka, ale to akurat problem wiekszosci kombi/sedanow segmentu b. Jednostki napedowe odpowiednie do tego typu auta.

  • Gość: skodziarz

    Oceniono 1 raz 1

    a RAPID Spaceback?

    Nie kumam. praktycznie te same wymiary, ta sama platforma, silniki. Dwa modele w tym samym segmencie.

  • smrodek71

    Oceniono 3 razy 1

    mi się tam z wierzchu podoba nawet- takie audi małe...ale środek tych autek to masakra, jakoś rodem z zabawek z jajka niespodzianki

  • Darek Sparrow

    Oceniono 22 razy 2

    skoda robi tylko "kolejne wcielenia", ani sie tym pokazać, ani to użytkowac, a cena jak za vw...

  • rav1286

    Oceniono 6 razy 2

    nie wiem czy nie trochę za bardzo wk..wione będą te skody

  • lukasz_patrykus

    Oceniono 5 razy 3

    znajdź 10 szczegółów odróżniających ja od VW polo kombi :-)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX