Salon Paryż 2014 | Volkswagen Golf Alltrack

Najpopularniejszy model w Europie zadebiutuje już wkrótce w stylizowanej na crossovera wersji Alltrack
Volkswagen Golf Alltrack Najpopularniejszy model w Europie zadebiutuje już wkrótce w wersji stylizowanej na crossovera Golf Alltrack bazuje na modelu Variant. Podstawowa różnica to zwiększony o 20 mm prześwit, co ułatwi poruszanie się po nieutwardzonych drogach. Aby Alltrack wyglądał modnie dodano plastikowe osłony nadkoli. Na tym nie koniec. To, ze mamy do czynienia z nowym modelem zdradzają zmienione zderzaki, nakładki progów relingi osłony podwozia (plastikowe i aluminiowe) oraz większe 17- calowe koła Valley. Do wyboru będą cztery jednostki napędowe, jedna benzynowe i trzy wysokoprężne. Najlepsze osiągi będzie zapewniał 1.8 TSI (180 KM), który potrafi rozpędzić Alltracka do setki w 7,8 s. Dużo większym zainteresowaniem będą cieszyć się Diesle. Najmniejszy 1.6 TDI oferuje 110 KM, większy 2.0 TDI dostępny będzie w wersjach mocy 150 KM i 184 KM. Najmocniejsze jednostki będą współpracować jedynie ze skrzyniami DSG. Wszystkie Golfy Alltrack sprzedawane w Europie będą posiadać napęd obu osi 4Motion ze sprzęgłem Haldex. Dodatkowo na obu osiach zastosowane będą elektroniczne blokady mechanizmów różnicowych XDS (realizowany za pomocą układu hamulcowego). Pokazany w Paryżu Alltrack trafi do salonów dopiero w przyszłym roku. Jego ceny na rynku niemieckim będą zaczynać się od 29 300 euro.
Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW GolfemSkoda Octavia | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

Golf Alltrack bazuje na modelu Variant. Podstawowa różnica to zwiększony o 20 mm prześwit, co ułatwi poruszanie się po nieutwardzonych drogach. Aby Alltrack wyglądał modnie dodano plastikowe osłony nadkoli. Na tym nie koniec. To, ze mamy do czynienia z nowym modelem zdradzają zmienione zderzaki, nakładki progów relingi osłony podwozia (plastikowe i aluminiowe) oraz większe 17- calowe koła Valley.

Do wyboru będą cztery jednostki napędowe, jedna benzynowe i trzy wysokoprężne. Najlepsze osiągi będzie zapewniał 1.8 TSI (180 KM), który potrafi rozpędzić Alltracka do setki w 7,8 s. Dużo większym zainteresowaniem będą cieszyć się Diesle. Najmniejszy 1.6 TDI oferuje 110 KM, większy 2.0 TDI dostępny będzie w wersjach mocy 150 KM i 184 KM. Najmocniejsze jednostki będą współpracować jedynie ze skrzyniami DSG.

Volkswagen Golf Variant - Ogłoszenia

Wszystkie Golfy Alltrack sprzedawane w Europie będą posiadać napęd obu osi 4Motion ze sprzęgłem Haldex. Dodatkowo na obu osiach zastosowane będą elektroniczne blokady mechanizmów różnicowych XDS (realizowany za pomocą układu hamulcowego).

Pokazany w Paryżu Alltrack trafi do salonów dopiero w przyszłym roku. Jego ceny na rynku niemieckim będą zaczynać się od 29 300 euro.


ZOBACZ TAKŻE:

VW Golf Variant - W rytmie Mamma Mia!

VW Golf Variant - W rytmie Mamma Mia!

Więcej o:
Komentarze (17)
Salon Paryż 2014 | Volkswagen Golf Alltrack
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: ellocco

    Oceniono 45 razy 43

    Jak to nie było? była wersja cross country GOLF II generacji co prawda nie combi ale była wersja off road.

  • Gość: Tomek

    Oceniono 32 razy 24

    Na polskie drogi może i idealny, ale z pewnością nie na puste kieszenie polskich gołodupców :|

  • Doktor Kciuk

    Oceniono 26 razy 10

    W zbliżonej cenie do Subaru Outbacka 2.0d oferowane jest kompaktowe autko z niedużym silniczkiem bez stałego napędu na 4 koła. Myślę, że za 20 lat (o ile jakiś egzemplarz przetrwa) będzie poszukiwanym yongtimerem :).

  • nicpon007

    Oceniono 15 razy 3

    fajny, pierwszy fajny golf od 1976 :D

  • co-rel

    Oceniono 2 razy 2

    jedna benzynowe

  • Gość: krzysiek

    Oceniono 1 raz 1

    no i w mk2 tez to było

  • Gość: qwerty

    Oceniono 2 razy 0

    Trzeba czasem wyjąć ser spod "golfa"

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX