Nowe Audi TT na polskim rynku

W polskich salonach Audi można już składać zamówienia na nową generację sportowego modelu TT Coupe. Cennik otwiera kwota 160 240 zł
Nowe Audi TT na polskim rynku Można już składać zamówienia na nową generację sportowego modelu TT Coupe W polskich salonach Audi można już składać zamówienia na nową generację sportowego modelu TT Coupe. Cennik otwiera kwota 160 240 zł W polskich salonach Audi można już składać zamówienia na nową generację sportowego modelu TT Coupe. Cennik otwiera kwota 160 240 zł. Tyle kosztuje podstawowa wersja z silnikiem 2.0 TFSI o mocy 230 KM i sześciobiegową, manualną skrzynią biegów. Za dopłatą ten wariant silnikowy można wyposażyć w napęd quattro i przekładnię s tronic. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje wtedy 5,4 sekundy. Przygotowano także odmianę wysokoprężną ze 180-konną jednostką 2.0 TDI ultra. Topowy model TTS o mocy 310 KM dołączy do oferty w późniejszym czasie. Seryjne wyposażenie jest bardzo bogate, obejmuje m.in.: zawieszenie o sportowej charakterystyce, obręcze kół ze stopu metali lekkich, funkcję start-stop, tylny spojler wysuwany automatycznie przy prędkości 120 km/h, reflektory ksenonowe plus i diodowe tylne światła hamowania, kierownicę wielofunkcyjną, sportowe fotele i pakiet optyczny z aluminiowymi aplikacjami. Techniczną nowością, również dostępną standardzie, jest Audi virtual cockpit, który zajął miejsce klasycznych zegarów analogowych. Ekran o przekątnej 12,3 cala wyświetla wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio przed oczami kierowcy. W widoku standardowym na pierwszym planie znajdują się prędkościomierz i obrotomierz. W trybie "Infotainment" wirtualne zegary są pomniejszone, tworząc miejsce dla wielu innych funkcji, np. dla powiększonej mapy nawigacji. Lista opcji, jak na Audi przystało, również jest okazała. Do najważniejszych elementów należą: Audi drive selekt - system zmieniający charakter pojazdu poprzez odpowiednie dopasowanie układu kierowniczego, charakterystyki pedału przyspieszenia oraz skrzyni biegów (w modelach ze skrzynią S tronic); elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride i szereg systemów wspomagających bezpieczeństwo na drodze, m.in. Audi side assist, Audi active lane assist (w standardzie dla 2.0 TFSI)i system rozpoznawania i wyświetlania na ekranie komputera pokładowego znaków ograniczających prędkość (tylko w połączeniu z MMI Navigation plus z MMI touch). Dodatkowo dostępne są również w pełni diodowe reflektory lub zaawansowane reflektory Audi Matrix LED, szereg pakietów stylistycznych z najbardziej rozbudowanym pakietem sportowym S line oraz tapicerka skórzana w kilku wersjach. W zakresie systemów infotainment zamówić można MMI navigation plus z polem dotykowym MMI touch lub pakiet Connectivity. Nowe Audi TT Coupé, na życzenie klienta może być objęte programem serwisowym Audi Extensive w aż dziewięciu jego wariantach.
Nowe Audi TT | Poznaj jego wnętrze Nowe Audi TT | Poznaj jego wnętrze

Tyle kosztuje podstawowa wersja z silnikiem 2.0 TFSI o mocy 230 KM i sześciobiegową, manualną skrzynią biegów. Za dopłatą ten wariant silnikowy można wyposażyć w napęd quattro i przekładnię s tronic. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje wtedy 5,4 sekundy. Przygotowano także odmianę wysokoprężną ze 180-konną jednostką 2.0 TDI ultra. Topowy model TTS o mocy 310 KM dołączy do oferty w późniejszym czasie.

Seryjne wyposażenie jest bardzo bogate, obejmuje m.in.: zawieszenie o sportowej charakterystyce, obręcze kół ze stopu metali lekkich, funkcję start-stop, tylny spojler wysuwany automatycznie przy prędkości 120 km/h, reflektory ksenonowe plus i diodowe tylne światła hamowania, kierownicę wielofunkcyjną, sportowe fotele i pakiet optyczny z aluminiowymi aplikacjami.

Audi TT - cennik

Techniczną nowością, również dostępną standardzie, jest Audi virtual cockpit, który zajął miejsce klasycznych zegarów analogowych. Ekran o przekątnej 12,3 cala wyświetla wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio przed oczami kierowcy. W widoku standardowym na pierwszym planie znajdują się prędkościomierz i obrotomierz. W trybie "Infotainment" wirtualne zegary są pomniejszone, tworząc miejsce dla wielu innych funkcji, np. dla powiększonej mapy nawigacji.

Audi TT - ogłoszenia aut używanych

Lista opcji, jak na Audi przystało, również jest okazała. Do najważniejszych elementów należą: Audi drive selekt - system zmieniający charakter pojazdu poprzez odpowiednie dopasowanie układu kierowniczego, charakterystyki pedału przyspieszenia oraz skrzyni biegów (w modelach ze skrzynią S tronic); elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride i szereg systemów wspomagających bezpieczeństwo na drodze, m.in. Audi side assist, Audi active lane assist (w standardzie dla 2.0 TFSI)i system rozpoznawania i wyświetlania na ekranie komputera pokładowego znaków ograniczających prędkość (tylko w połączeniu z MMI Navigation plus z MMI touch).

Dodatkowo dostępne są również w pełni diodowe reflektory lub zaawansowane reflektory Audi Matrix LED, szereg pakietów stylistycznych z najbardziej rozbudowanym pakietem sportowym S line oraz tapicerka skórzana w kilku wersjach. W zakresie systemów infotainment zamówić można MMI navigation plus z polem dotykowym MMI touch lub pakiet Connectivity. Nowe Audi TT Coupé, na życzenie klienta może być objęte programem serwisowym Audi Extensive w aż dziewięciu jego wariantach.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Audi TTRS | Test | (Nie)chwyta za serce

Audi TTRS - test Moto.pl

Więcej o:
Komentarze (9)
Nowe Audi TT na polskim rynku
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Piotr

    Oceniono 8 razy 4

    Jak mawia mój szwagier badewane mit alufelgi

  • 4zero

    Oceniono 1 raz 1

    na zdjeciu nr 7 - ta postac bedzie najczesciej spotykana na polskich giełdach

  • joe_brody

    Oceniono 1 raz 1

    Pierwsze TT było fajne. Design w stylu retro, nawiązujący do Porsche Speedstera, napęd quattro, niezły (i trwały) silnik 1.8T - już jest klasyką. Peter Schreyer zrobił dobrą robotę. Następca był już tylko jednym z wielu hot-hatches, zwłaszcza stylizacja tyłu banalna do bólu - może tylko wersja cabrio miała w sobie nieco charakteru. Teraz baaardzo starają się go ożywić, ale zwróćcie uwagę na to, że na żadnej fotce nie ma widoku tylnej części - nie chcą odstraszyć potencjalnych klientów...

  • zdenek117

    0

    Nie podoba mi się moda na wyświetlacze zamiast zegarów. Nic nie zastąpi pnącej się w górę wskazówki obrotomierza i prędkościomierza. Wiem, że można ustawić sobie wskazówkę na wyświetlaczu, ale to nie to samo.

    Mądre zegarki nie wyprą nigdy klasycznych z rynku, tak też będą samochody ze wskazówkami. Szkoda, że nie ma wyboru pomiędzy klasyką, a elektroniką w niektórych modelach.

  • blablick

    Oceniono 4 razy 0

    Fajne auto z niezłym silnikiem który niestety często bierze olej, a Audi nie chce tego naprawiać w ramach Gwarancji.
    Nieporozumieniem są te skądinąd efektowne zegary. O ile tacho można zaakceptować, o tyle korzystanie z navi jest bardzo niebezpieczne ze względu na adaptacje wzroku do dwóch skrajnie różnych ogniskowych.

  • popijajac_piwo

    Oceniono 5 razy -3

    "Przygotowano także odmianę wysokoprężną ze 180-konną jednostką 2.0 TDI ultra"

    Jakaś kpina ta 180KM 2.0 TDI ultra. VW ostatnio wspominał o Pasku z 250KM 2.0 TDI...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX