Salon Paryż 2014 | Suzuki Vitara | Pierwsze zdjęcie

Suzuki planuje małą rewolucję w swojej palecie. Nowa Vitara będzie kontynuować tradycje Grand Vitary
Suzuki Vitara Auto ma konkurować w rozwijającym się segmencie B crossoverów Suzuki planuje małą rewolucję w swojej palecie. Nowa Vitara nie będzie następcą Grand Vitary. Firma nie zdradziła jeszcze żadnych informacji na temat modelu produkcyjnego. Znamy jedynie kilka faktów dotyczących zeszłorocznego prototypu o nazwie iV-4. Jest on na tyle podobny do Vitary (albo odwrotnie), że wymiary powinny być niemal identyczne. Suzuki iV-4 mierzył 4 215 mm długości, 1 850 mm szerokości i 1 665 mm wysokości. Rozstaw osi pojazdu wynosił 2 500 mm. Vitara będzie wyposażona w najnowszą generację napędu ALLGRIP (4WD). Jak widać nowa Vitara będzie konkurować w rozwijającym się segmencie B crossoverów, gdzie już są Nissan Juke, Opel Mokka, czy Peugeot 2008. Jednocześnie można się spodziewać, że debiut rynkowy Vitary spowoduje zakończenie produkcji modelu SX4 Classic. Na więcej informacji musimy jeszcze poczekać.
Suzuki Vitara 3d 2.4 - test | Za kierownicą Suzuki Vitara 3d 2.4 - test

Suzuki nie zdradziło jeszcze żadnych informacji na temat modelu produkcyjnego. Znamy jedynie kilka faktów dotyczących zeszłorocznego prototypu o nazwie iV-4. Jest on na tyle podobny do Vitary (albo odwrotnie), że wymiary powinny być niemal identyczne. Suzuki iV-4 mierzył 4 215 mm długości, 1 850 mm szerokości i 1 665 mm wysokości. Rozstaw osi pojazdu wynosił 2 500 mm. Vitara będzie wyposażona w najnowszą generację napędu ALLGRIP (4WD).

Ile kosztuje używana Grand Vitara?

Nowa Vitara będzie kontynuować tradycje Grand Vitary. Ma być sporym SUV z napędem 4x4 i wymiarami pomiędzy Vitarą 3d, a Grand Vitarą. Jednocześnie można się spodziewać, że debiut rynkowy nowego modelu spowoduje zakończenie produkcji modelu SX4 Classic. Na więcej informacji musimy jeszcze poczekać.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Więcej o:
Komentarze (5)
Salon Paryż 2014 | Suzuki Vitara | Pierwsze zdjęcie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • liczbynieklamia

    Oceniono 31 razy 19

    Pytanie zasadnicze - po co na rynku tysięczny mikro-SUV, którego właściwości terenowe są zbliżone do typowego hatchbacka z napędem 4x4, czyli znikome? Vitara nr 1 była ucywilizowanym Samuraiem - samochodem, którym można było jeździć w terenie (jak Samurai), ale i bez większego bólu wyjechać w trasę (tego Samurai już nie potrafił). Czy naprawdę jest sens bić się ze wszystkimi i próbować zrobić kolejne bezsensowne autko segmentu B udające SUV-a? Czy nie lepiej byłoby wziąć Jimny i spróbować tak je zmienić, by zachowało większość swoich właściwości terenowych, jednocześnie zyskując sporo komfortu?

  • Gość: timm

    Oceniono 22 razy 8

    oj , straszna :(

  • Gość: Robert

    Oceniono 11 razy 3

    gdyby to była inna marka to bym się cieszył, ale znając suzuki i ich prezentowane koncepty to zanim ten samochód trafi do produkcji zamieni się w nudną papkę

  • szary-petent

    Oceniono 1 raz 1

    Suzuki ma ciekawą strategię stylistyczną. S-cross wygląda jak chińska podróba poprzedniego Qashqaia, a ten tutaj jak chińska wariacja stylistyczna na temat Range Rovera, Mitsubishi i Nissana razem wzięte.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX