Dodge Charger SRT Hellcat | Najsilniejszy czterodrzwiowy musclecar na świecie

Dodge wbudował nowy, ponad 700 konny silnik Hellcat do modelu Charger. Od teraz to najsilniejszy czterodrzwiowy musclecar na świecie
Dodge Charger SRT Hellcat Najsilniejszy czterodrzwiowy musclecar na świecie Dodge wbudował nowy, ponad 700 konny silnik Hellcat do modelu Charger. Od teraz to najsilniejszy czterodrzwiowy musclecar na świecie Dodge wbudował nowy, ponad 700 konny silnik Hellcat do modelu Charger. Od teraz to najsilniejszy czterodrzwiowy musclecar na świecie. Ochrzczony nazwą Hellcat silnik ma 6,2 litra pojemności, osiem cylindrów, 717 KM mocy i 881 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ta jednostka napędowa znalazła się właśnie w zmodernizowanym modelu Dodge Charger. Osiągi robią wrażenie. Przyspieszenie na 1/4 milę trwa 11 sekund, a prędkość maksymalna wynosi aż 328 km/h. Za przeniesienie napędu na tylne koła odpowiada 8 biegowa, automatyczna skrzynia biegów. Wzmocniono hamulce. Do tego celu wykorzystano układ marki Brembo z tarczami z przodu o średnicy 391 mm. Kierowca ma do wyboru aż pięć programów jazdy. W zależności od drogi i nastroju może wybrać: Custom, Sport, Track, Eco lub Street. Super mocną limuzynę możemy powierzyć również mniej wprawionym kierowcom. Właściciel może chwilowo zmniejszyć moc Chargera. W takim trybie V8 ma ograniczone obroty do 4 tysięcy i moc 500 KM. Pierwszy bieg zostaje zablokowany. Dzięki temu przełożenia skrzyni biegów są znacznie dłuższe. Układ ESP ustawia się na najbardziej czułym stopniu, ręczna zmiana biegów zostaje zablokowana i włącza się program jazdy Street. Zmiana w tryb 717 KM wymaga czterocyfrowego kodu. Charger SRT Hellcat wyróżnia się aluminiową maską z wlotami powietrza, masywnymi zderzakami, 20 calowymi kołami z oponami 275/40 mm. Produkcja tego wyjątkowego modelu rozpocznie się w 2015 roku. Cena póki co nie jest znana.
Dodge Challenger SRT8Najlepszy sportowy samochód z USA

Ochrzczony nazwą Hellcat silnik ma 6,2 litra pojemności, osiem cylindrów, 717 KM mocy i 881 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ta jednostka napędowa znalazła się właśnie w zmodernizowanym modelu Dodge Charger. Osiągi robią wrażenie. Przyspieszenie na  1/4 milę trwa 11 sekund, a prędkość maksymalna wynosi aż 328 km/h. Za przeniesienie napędu na tylne koła odpowiada 8 biegowa, automatyczna skrzynia biegów.

Ile kosztuje używane Dodge?

Wzmocniono hamulce. Do tego celu wykorzystano układ marki Brembo z tarczami z przodu o średnicy 391 mm. Kierowca ma do wyboru aż pięć programów jazdy. W zależności od drogi i nastroju może wybrać: Custom, Sport, Track, Eco lub Street.

Super mocną limuzynę możemy powierzyć również mniej wprawionym kierowcom. Właściciel może chwilowo zmniejszyć moc Chargera. W takim trybie V8 ma ograniczone obroty do 4 tysięcy i moc 500 KM. Pierwszy bieg zostaje zablokowany. Dzięki temu przełożenia skrzyni biegów są znacznie dłuższe. Układ ESP ustawia się na najbardziej czułym stopniu, ręczna zmiana biegów zostaje zablokowana i włącza się program jazdy Street. Zmiana w tryb 717 KM wymaga czterocyfrowego kodu.

Charger SRT Hellcat wyróżnia się aluminiową maską z wlotami powietrza, masywnymi zderzakami, 20 calowymi kołami z oponami 275/40 mm. Produkcja tego wyjątkowego modelu rozpocznie się w 2015 roku. Cena póki co nie jest znana.

ZOBACZ TAKŻE :

Luksus na kołach | Amerykańskie kampery

Tiffin ZephyrTiffin Zephyr

Więcej o:
Komentarze (10)
Dodge Charger SRT Hellcat | Najsilniejszy czterodrzwiowy musclecar na świecie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • paulaada

    Oceniono 10 razy 10

    Swietny i pewnie bedzie kosztowac polowe tego co rs6

  • Gość: kasz27

    Oceniono 5 razy 3

    Przyśpieszenie nie może trwać 11 s. Przyśpieszenie mierzymy w m/s2.

  • sselrats

    Oceniono 2 razy 2

    Wyjdzie PO jakies 300 zlotych za konia...

  • Gość: zbi

    Oceniono 5 razy 1

    Samochód super! Art ciekawy z jedną uwagą do szanownego redaktora:
    "Super mocną limuzynę możemy powierzyć również mniej wprawionym kierowcą..."

  • Gość: lolo

    0

    Czemu na moto.pl kasują wpisy? Przynajmniej po moim komentarzu błąd poprawili było 1 mili, jest 1/4 ;)

  • Gość: VV

    Oceniono 2 razy 0

    Wnętrze w końcu wygląd tak jak powinno było wyglądać od początku. Przód też jest świetny. Za to tylny pas kompletnie nie pasuje. Sam w sobie nie jest zły, ale nie zgrywa się z 700-konnym potworem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX