Przedsprzedaż Volkswagena Passata | Polskie ceny

W polskich salonach Volkswagena rozpoczęła się przedsprzedaż nowego Passata. Ósma generacja debiutuje z nowymi silnikami, mniejszą masą oraz najnowszymi systemami informacyjno-multimedialnymi, wspomagającymi i poprawiającymi komfort.
Wideo | Nowy Volkswagen PassatWideo | Nowy Volkswagen Passat

Passat dostępny jest zarówno w wersji Limousine jak i Variant, w trzech wersjach wyposażeniowych - Trendline, Comfortline i Highline. Passat debiutuje z nowymi silnikami, mniejszą masą i najnowszymi systemami multimedialnymi, wspomagającymi i poprawiającymi komfort. Należą do nich Active Info Display (w pełni cyfrowy wyświetlacz wielofunkcyjny zastępujący zegary), wysuwany wyświetlacz Head-up, a także takie systemy, jak Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, rozpoznający także pieszych oraz trzy dalsze światowe nowości: Emergency Assist (system zatrzymujący samochód w przypadku zaśnięcia bądź zasłabnięcia kierowcy), Trailer Assist (ułatwiający manewrowanie z przyczepą) oraz asystent jazdy w korkach.

Nowy Passat oferowany będzie początkowo z jednym silnikiem TSI i czterema silnikami TDI. Silnik 1.4 TSI dysponuje mocą 125 KM. Za przeniesienie mocy odpowiedzialna jest 6-biegowa przekładnia manualna. W przypadku silników wysokoprężnych do wyboru są jednostki 1.6 TDI o mocy 120 KM oraz trzy jednostki o pojemności 2.0 TDI o mocy 150 KM, 190KM i 240 KM.

Używany VW Passat - ogłoszenia

Silnik 120 KM może być zamawiany z 6-biegową przekładnią manualną, 150 KM z przekładnią manualną lub 6-biegową DSG. Wersja o mocy 190 KM oferowana jest obecnie z DSG. W Passacie debiutuje także bardzo mocna 240-konna jednostka, jest to silnik bi-turbo, który oprócz wysokiej mocy dysponuje także imponującym momentem obrotowym 500 Nm. W tym wariancie montowany jest seryjnie napęd na wszystkie koła 4MOTION oraz 7-biegowa przekładnia DSG.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6, a zużycie paliwa i tym samym emisję CO2 udało się obniżyć nawet o 20 procent. Wszystkie wersje są wyposażone w system Start-Stop i tryb rekuperacji. Oferta silników będzie rozszerzana, docelowo obejmie 10 silników o mocy od 120 do 280 KM.

Ceny nowego Passata rozpoczynają się od 90.790 zł za wersję Limousine i 95.190 zł za Varianta. Samochód już w podstawowej wersji jest bogato wyposażony, m. in. w trzystrefową klimatyzację, system radiowy Composition Media, tylne światła LED, czujnik deszczu, przyciemniane lusterko wsteczne, system automatycznego hamowania po kolizji, Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania, proaktywny system ochrony pasażerów Pre Crash, elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold.

Ponadto dla wersji Comfortline i Highline oferowany jest atrakcyjny pakiet wyposażenia dodatkowego Business, który zawiera: system nawigacji satelitarnej Discover Media, reflektory LED w wersji Top ze światłami LED do jazdy dziennej, system Dynamic Light Assist oraz reflektory przeciwmgielne. Pakiet dla wersji Comfortline kosztuje 3.690 zł, dla Highline 2.990 zł. Korzyść dla kupującego w obu wersjach wyposażenia to 8.340 zł.

Produkcja nowego Passata rozpocznie się w listopadzie, również w tym miesiącu pierwsze samochody trafią do klientów.

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Passat | 40 lat minęło

Volkswagen Passat | 40 lat minęło

Zdjęcie Sparco Naba Volkswagen Passat 01502072 Zdjęcie ICER Klocki hamulcowe 1.3 VOLKSWAGEN PASSAT (32), 05.73-07.80 Zdjęcie Magnum Technology Amortyzator olejowy VOLKSWAGEN PASSAT 88-96.10 PASSAT VARIANT 88-97.05
Sparco Naba Volkswagen Pass... ICER Klocki hamulcowe 1.3 V... Magnum Technology Amortyzat...
Sprawdź ceny > Sprawdź ceny > Sprawdź ceny >
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (80)
Przedsprzedaż Volkswagena Passata | Polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: heh

    Oceniono 50 razy 32

    "system automatycznego hamowania po kolizji". Można znaleźć w necie Post Crash Braking co to takiego. Z rysunków wynika, że jak wyprzedzę tira i zahaczę lewym bokiem o barierkę, to odbijam automatycznie w prawo a system automatycznie hamuje tuż przed tirem. A tir automatycznie po mnie przejeżdża. Dziękuję za taką automatykę.

  • Gość: Martini

    Oceniono 35 razy 31

    Nie za bardzo rozumiem tych co narzekają na Passaty, wszyscy jeżdzili tym autem???Mistrz designu to rzeczywiście nie jest, miejsca jest dużo więcej niż w A4 czy BMW 3, w nowym będzie na pewno więcej na tylnej kanapie.Niestety wszystkie firmy uprawiają downsizing i trzeba się z tym pogodzić, co prawda mazda czy honda mają niezłe silniki, ale diesle 2,2 wpadają w wyższą akcyzę i się nie opłaca ich kupować, poza tym bezstopniowe automaty w japońskich autach są do niczego!!!Ja mam 7 letniego Passata od nowości z najbardziej podobno awaryjnym silnikiem 2,0 tdi z DPF-em , przejechałem 200 tys. i chętnie bym go sprzedał bo mi się po prostu znudził...ale szkoda, bo oprócz części eksploatacyjnych typu tarcze, klocki, rozrząd nic się nie popsuło:-)Jak ceny 190KM diesla nie będą porażające to można pomyśleć:-)Na pewno warto potestować!!!Każde auto ma jakieś wady...:-)))

  • Gość: tom

    Oceniono 30 razy 30

    To gdzie te ceny ? Poza podstawowymi.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX