Mercedes GLA z silnikiem Diesla Renault

Mercedes rozszerza ofertę silników wysokoprężnych w crossoverze GLA. Oprócz swoich jednostek 2.1 CDI do oferty dołączy mniejszy motor
Mercedes GLA z silnikiem Diesla Renault Mercedes rozszerza ofertę silników wysokoprężnych w crossoverze GLA Mercedes rozszerza ofertę silników wysokoprężnych w crossoverze GLA. Oprócz swoich jednostek 2.1 CDI do oferty dołączy mniejszy motor - silnik 1.5 dCi Mercedes rozszerza ofertę silników wysokoprężnych w crossoverze GLA. Oprócz swoich jednostek 2.1 CDI do oferty dołączy mniejszy motor. Mercedes poszukiwał małej jednostki wysokoprężnej, by rozszerzyć ofertę o oszczędne źródło napędu o niskiej emisji CO2. W wyniku współpracy z Renault pod maskę GLA trafi silnik 1.5 dCi, który otrzyma zapewne typowe dla Mercedesa oznaczenie CDI. Podstawowy model z silnikiem wysokoprężnym będzie nazywał się GLA 180 CDI. Moc 109 KM wydaje się dość skromna, ale ta jednostka będzie w stanie rozpędzić GLA ze startu zatrzymanego do 100 km/h w 12 sekund i pozwoli osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą 190 km/h. Ważniejsze ma okazać się zużycie paliwa. Średnio GLA 180 CDI ma zadowalać się 4 litrami oleju napędowego na 100 km, jeśli klient zdecyduje się na sześciobiegową skrzynię ręczną. Wybór dwusprzęgłowej skrzyni 7G-DCT (także konstrukcja Renault) zbija wynik do 3,9 l/100 km. Ceny w Niemczech startują od 30 553 euro.
Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie AMercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Mercedes poszukiwał małej jednostki wysokoprężnej, by rozszerzyć ofertę o oszczędne źródło napędu o niskiej emisji CO2. W wyniku współpracy z Renault pod maskę GLA trafi silnik 1.5 dCi, który otrzyma zapewne typowe dla Mercedesa oznaczenie CDI.

Mercedes A - Ogłoszenia

Podstawowy model z silnikiem wysokoprężnym będzie nazywał się GLA 180 CDI. Moc 109 KM wydaje się dość skromna, ale ta jednostka będzie w stanie rozpędzić GLA ze startu zatrzymanego do 100 km/h w 12 sekund i pozwoli osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą 190 km/h. Ważniejsze ma okazać się zużycie paliwa. Średnio GLA 180 CDI ma zadowalać się 4 litrami oleju napędowego na 100 km, jeśli klient zdecyduje się na sześciobiegową skrzynię ręczną. Wybór dwusprzęgłowej skrzyni 7G-DCT (także konstrukcja Renault) zbija wynik do 3,9 l/100 km. Ceny w Niemczech startują od 30 553 euro.

ZOBACZ TAKŻE:

Mercedes GLA 45 AMG

Salon Detroit 2014 | Mercedes GLA 45 AMG

Zdjęcie BOSCH filtr oleju - diesel 1457429239Zdjęcie LOTOS Diesel 15W40 5LZdjęcie Dräger Rurki do pomiaru Olej napędowy DIESEL
BOSCH filtr oleju - dieselLOTOS Diesel 15W40 5LDräger Rurki do pomiaru Oleju diesel
Sprawdź ceny >Porównaj ceny >Sprawdź ceny >
źródło:Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (48)
Mercedes GLA z silnikiem Diesla Renault
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Marcin

    0

    Silnik okaże się powolny? Ludzie mówią że dacia duster z tym samym silnikiem nie przyspiesza bo ma 12,1 do setki a tu......... kupujesz mercedesa za 110 000zł i masz silnik z dacii którą wszyscy wyśmiewali że słaby silnik i słabe przyspieszenie. Teraz okazuje się że jadąc mercolem suvem wleczesz się tak samo.

  • wawak

    Oceniono 4 razy 0

    Wyku.....wisty samochodzik. W końcu wygląda w środku i na zewnątrz równie dobrze. Lekko podwyższony ale nie pozbawiony sportowego charakteru. Mom please...

  • ajachcealojz

    Oceniono 4 razy 4

    Będzie rdzewiał jak Mercedes i obracał panewki jak Renault. Ale w sumie czego się spodziewać po firmie która była tak bezczelna, że zintegrowała czujnik MAP w jednej obudowie z ECU, czyli każda wymiana czujnika oznaczała wymianę komputera silnika. Bo tak.

  • fahowiedz

    Oceniono 2 razy 2

    Mercedes ma "szczęście" do łączenia się w pary z producentami tandety. Wcześniej Chrysler popsuł mu strasznie opinię tak że małżeństwo się rozpadło. Teraz no sam nie wiem bo zjeździłem 1.5dci firmowym Megane hatchback i dwa razy się zepsuł na amen. A tak to jeździł nie powiem.

  • Gość: Pele

    Oceniono 1 raz 1

    Chodzi o rygorystyczne limity co2 nakładane na producentów samochodów. Mercedesowi opłacało się wziąć silnik reno, który ma CO na poziomie mniejszym niż 100, po to żeby na 10 aut sprzedanych z tym silnikiem mógł sprzedać jeden ze stajni AMG. Bilans będzie taki, że ów model z różnymi silnikami w założeniach statystycznych wypuści do atmosfery X związków, co będzie w granicach nałożonych na producenta.

  • lechpol

    Oceniono 8 razy 4

    przepraszam, ale jaki mamy rok ? hallo MB jest rok 2014 !!!

    12sek do 100km/h i to za 30.500EUR ???

    HALLO !!! Takie wyniki to mialy (Wasze pewnie tez MB) auta w latach 70-tych :D

  • Gość: f10

    Oceniono 14 razy 14

    Wow! przedni napęd, 1.5dci, cena z wyposażeniem około 180 tys zł.
    Marketingowcy powinni dostać Oscara jeśli to się sprzeda :)
    ps
    wydech jak w V8 buhaahahahaha

  • Gość: Jack2010

    Oceniono 12 razy 12

    Zastanawia mnie tylko, dlaczego MB wybrał mocno już leciwy i naprawdę śrenio udany 1.5 dci zamiast najnowszej i przy okazji- bardzo udanej jesdnostki renault 1.6 dci 130KM?

  • p406_737u

    Oceniono 51 razy 33

    Mercedes kupuje silniki od Renault, ba! całe auta produkuje na ich liniach produkcyjnych. Ford kupuje silniki od Peugeota (HDi). BMW kupuje silniki od Peugeota (1.6 benzyna do Mini, 1.6 HDi do serii 1).

    A potem czytamy "porównania" niemieckich aut i francuskich w prasie motoryzacyjnej. Porównują dwa auta z tym samym silnikiem i zawsze wtedy we francuskim silnik jest "be", w niemieckim "cacy". Przestałem czytać taką prasę, jak w porównaniu Mondeo z dieslem 2.0 i Peugeota z tym samym silnikiem francuz oberwał za silnik chwalony w niemcu. Propaganda!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX