Nowe wersje Mini | One First i Cooper SD

Gama nowego Mini w wersji trzydrzwiowej już niedługo powiększy się o dwie kolejne wersję napędowe, z podstawowym silnikiem benzynowym i najmocniejszym Dieslem
Nowe wersje Mini One First i Cooper SD Gama nowego Mini w wersji trzydrzwiowej już niedługo powiększy się o dwie kolejne wersję napędowe, z podstawowym silnikiem benzynowym i najmocniejszym Dieslem Gama nowego Mini w wersji trzydrzwiowej już niedługo powiększy się o dwie kolejne wersję napędowe, z podstawowym silnikiem benzynowym i najmocniejszym Dieslem. Bazowe Mini będzie nazywać się One First i będzie wyposażone w trzycylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra, który w tej odmianie generuje zaledwie 75 KM mocy i 150 Nm, ale maksymalny momentu obrotowy jest już dostępny od 1400 obr./min. (w ofercie są już dwa mocniejsze warianty tego motoru: One o mocy 102 i Cooper o mocy 136 KM). Mini One First przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,8 sekundy. Według producenta auto ma zużywać średnio 5-5,2 litra benzyny na 100 km. Druga nowość to z kolei najmocniejsza odmiana wysokoprężna Mini w historii. Czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów, wyposażony w bezpośredni wtrysk common rail i turbinę o zmiennej geometrii łopatek (Cooper SD), ma moc 170 KM i wytwarza 380 Nm momentu obrotowego przy 1500 obr./min. Mini Cooper SD potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 7,3 sekundy, a z opcjonalną automatyczną skrzynią biegów Steptronic - w 7,2 sekundy. Wysokie osiągi nie muszą oznaczać wysokiego spalania. W cyklu pomiarowym NEDC średnie zużycie paliwa wynosi 4-4,1 litra oleju napędowego na 100 km. Nowe silniki trafią do oferty Mini w lipcu tego roku, wtedy do wyboru będzie już siedem wariantów napędowych (cztery benzynowe i trzy wysokoprężne, tylko dwie najmocniejsze są czterocylindrowe). Wkrótce powinniśmy poznać ich ceny.
Mini Cooper S 5d Pięciodrzwiowe Mini | Dla minirodziny

Bazowe Mini będzie nazywać się One First i będzie wyposażone w trzycylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra, który w tej odmianie generuje zaledwie 75 KM mocy i 150 Nm, ale maksymalny momentu obrotowy jest już dostępny od 1400 obr./min. (w ofercie są już dwa mocniejsze warianty tego motoru: One o mocy 102 i Cooper o mocy 136 KM). Mini One First przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,8 sekundy. Według producenta auto ma zużywać średnio 5-5,2 litra benzyny na 100 km.

Kup sobie używane Mini - oferty

Druga nowość to z kolei najmocniejsza odmiana wysokoprężna Mini w historii. Czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów, wyposażony w bezpośredni wtrysk common rail i turbinę o zmiennej geometrii łopatek (Cooper SD), ma moc 170 KM i wytwarza 380 Nm momentu obrotowego przy 1500 obr./min. Mini Cooper SD potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 7,3 sekundy, a z opcjonalną automatyczną skrzynią biegów Steptronic - w 7,2 sekundy. Wysokie osiągi nie muszą oznaczać wysokiego spalania. W cyklu pomiarowym NEDC średnie zużycie paliwa wynosi 4-4,1 litra oleju napędowego na 100 km.

Nowe silniki trafią do oferty Mini w lipcu tego roku, wtedy do wyboru będzie już siedem wariantów napędowych (cztery benzynowe i trzy wysokoprężne, tylko dwie najmocniejsze są czterocylindrowe). Wkrótce powinniśmy poznać ich ceny.

ZOBACZ TAKŻE:

MINI Hatch Cooper S | Pierwsza jazda

MINI Cooper S

Najpopularniejsze opony w Okazje.info - lipiec 2014
Dębica PASSIO 2 195/65/R15 91T
  • Typ pojazdu: Osobowe
  • Sezon: Letnie
  • Średnica: R15
  • Szerokość: 195
3 opinie
Dębica PRESTO 195/65/R15 91H
  • Typ pojazdu: Osobowe
  • Sezon: Letnie
  • Średnica: R15
  • Szerokość: 195
1 opinia
Dębica PASSIO 2 165/70/R13 79T
  • Typ pojazdu: Osobowe
  • Sezon: Letnie
  • Średnica: R13
  • Szerokość: 165
1 opinia
Więcej o: