Mitsubishi Pajero Sport ponownie w ofercie

W ubiegłym roku polskie przedstawicielstwo Mitsubishi próbnie wprowadziło na nasz rynek 150 sztuk Pajero Sport. Auta szybko się sprzedały, więc teraz do dilerów trafiła odświeżona wersja tego modelu

Mitsubishi Pajero Sport - test

Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej, w którym można kupić Mitsubishi Pajero Sport. Samochód ma niewiele wspólnego ze sportem, jak i modelem Pajero. To po prostu wariant kombi popularnego pickupa L200, czyli duży samochód o ramowej konstrukcji i ponadprzeciętnych zdolnościach terenowych. Taką samą ofertę znajdziemy u Nissana - modele Navara i Pathfinder.

Używane Mitsubishi - sprawdź ogłoszenia

Co się zmieniło w wersji 2014? Niewiele. Delikatne modyfikacje znajdziemy z przodu pojazdu w postaci nowego zderzaka i innej atrapy chłodnicy, a także w tylnej części za sprawą przestylizowanych kloszy lamp. Wprowadzono także nowy wzór aluminiowych obręczy kół i kolor nadwozia Titanium Grey Mica. We wnętrzu zastosowano nowy wzór tapicerki i lepsze materiały wykończeniowe konsoli i boczków drzwi. Ponadto dostępny jest radioodtwarzacz 2 DIN z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym.

Samochód jest napędzany 2,5-litrowym silnikiem Diesla z bezpośrednim wtryskiem common rail. Generuje on 178 KM mocy oraz 400 Nm momentu obrotowego (350 Nm z automatyczną skrzynią biegów). Auto wyposażono w układ napędu na obie osie Super Select 4WD, który daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła z blokadami centralnego i tylnego mechanizmu różnicowego i reduktorem (do wyboru są 4 tryby jazdy, standardowo napęd przenoszony jest na tylne koła).

Mitsubishi Pajero Sport występuje w Polsce w dwóch wersjach wyposażenia: Intense z ręczną, pięciostopniową skrzynią biegów oraz Intense Plus z automatyczną przekładnią. Pierwszy wariant kosztuje od 119 900 zł, a drugi 141 900 zł. Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy wynosi 3250 zł, a za skórzaną tapicerkę -  5000 zł. Na samochód bezpłatnie udzielana jest czteroletnia gwarancja do przebiegu 300 000 km (istnieje możliwość jej przedłużenia na pięć lat).

Wyposażenie seryjne obejmuje m.ni.: reflektory przeciwmgielne, ręczną klimatyzację z nawiewem dla drugiego rzędu siedzeń, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, radioodtwarzacz CD z wejściem AUX, relingi dachowe, stopnie boczne, podgrzewane przednie fotele, kierownicę pokrytą skórą z funkcją sterowania radiem, 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtynowe), systemy kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy, system ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, napęd 4x4 oraz mocowania fotelików dziecięcych ISO-FIX. W wyższej wersji Intense Plus AT znajdują się ponadto: magnezowe łopatki do zmiany biegów, przednie reflektory ksenonowe, automatyczna klimatyzacja i tempomat.

ZOBACZ TAKŻE:

Mitsubishi Space Star | Następca Colta w salonach

Więcej o:
Copyright © Agora SA