Renault Megane R.S. 275 Trophy | Król hot hatchy?

Nie tak dawno temu Seat zdetronizował Renault pokonując Leonem Cuprą Północną Pętlę słynnego toru Nurburgring w mniej niż 8 minut. Na odpowiedź Francużów nie trzeba było długo czekać. Oto nowe Megane R.S. 275 Trophy, które ma odzyskać tytuł najszybszego hot hatcha
Renault Megane R.S. 275 Trophy Król hot hatchy? Nie tak dawno temu Seat zdetronizował Renault pokonując Leonem Cuprą Północną Pętlę słynnego toru Nurburgring w mniej niż 8 minut. Na odpowiedź Francużów nie trzeba było długo czekać. Oto nowe Megane R.S. 275 Trophy, które ma odzyskać tytuł najszybszego hot hatcha. Sportowy kompakt Renault znany jest z limitowanych wersji specjalnych. Wszystko zaczęło się w 2011 roku od debiutu wersji Trophy. W 2012 roku do sprzedaży wprowadzono wersję Red Bull Racing RB7, a w 2013 Red Bull RB8. 2014 rok należy z kolei do Megane R.S. 275 Trophy. Auto jest seryjnie wyposażone w sportowe zawieszenie Cup i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (opcje w standardowym Megane R.S.). Kolejne zmiany stanowią: tytanowy układ wydechowy firmy Akrapovic, lżejszy od fabrycznego i zapewniający chrapliwy dźwięk, a także regulowane amortyzatory Ohlins Road & Track. Jeśli dla kogoś to nadal zbyt mało, to za dopłatą Renault oferuje opony Michelin Pilot Sport Cup 2 - idealne na tor wyścigowy, opracowane specjalnie dla tego modelu. Odmiana Trophy to także 10 KM więcej. Inżynierom Renault udało się z dwulitrowego silnika turbo "wycisnąć" 275 KM przy 5500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy, wynoszący 360 Nm, jest osiągany w zakresie 3000-5000 obr./min. Próba pobicia czasu nowego Seata Leona Cupry będzie mieć miejsce 16 czerwca. Renault zapowiada, że pokona jedno okrążenie Nurburgringu w około 7 minut i 45 sekund. Czas Seata wynosi 7:58.40. Zamówienia na limitowane Renault Megane R.S. Trophy będzie można składać na wybranych rynkach od 3 czerwca. We Francji samochód wyceniono na 38 tys. euro.
Renault Megane RS Renault Megane RS vs. Seat Leon Cupra | Wojna rozpoczęta

Sportowy kompakt Renault znany jest z limitowanych wersji specjalnych. Wszystko zaczęło się w 2011 roku od debiutu wersji Trophy. W 2012 roku do sprzedaży wprowadzono wersję Red Bull Racing RB7, a w 2013 Red Bull RB8. 2014 rok należy z kolei do Megane R.S. 275 Trophy.

Sprawdź oferty specjalne na nowe modele Renault

Auto jest seryjnie wyposażone w sportowe zawieszenie Cup i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (opcje w standardowym Megane R.S.). Kolejne zmiany stanowią: tytanowy układ wydechowy firmy Akrapovic, lżejszy od fabrycznego i zapewniający chrapliwy dźwięk, a także regulowane amortyzatory Ohlins Road & Track. Jeśli dla kogoś to nadal zbyt mało, to za dopłatą Renault oferuje opony Michelin Pilot Sport Cup 2 - idealne na tor wyścigowy, opracowane specjalnie dla tego modelu

Odmiana Trophy to także 10 KM więcej. Inżynierom Renault udało się z dwulitrowego silnika turbo "wycisnąć" 275 KM przy 5500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy, wynoszący 360 Nm, jest osiągany w zakresie 3000-5000 obr./min.

Próba pobicia czasu nowego Seata Leona Cupry będzie mieć miejsce 16 czerwca. Renault zapowiada, że pokona jedno okrążenie Nurburgringu w około 7 minut i 45 sekund. Czas Seata wynosi 7:58.40.

Zamówienia na limitowane Renault Megane R.S. Trophy będzie można składać na wybranych rynkach od 3 czerwca. We Francji samochód wyceniono na 38 tys. euro.

ZOBACZ TAKŻE:

Renault Megane po liftingu | polski cennik

Renault Megane po liftingu - ceny

 

Zdjęcie ALPINE CDE-173BT Zdjęcie Audiocore AC9247 Zdjęcie Peiying PY3118
ALPINE CDE-173BT Audiocore AC9247 Peiying PY3118
Porównaj ceny > Sprawdź ceny > Sprawdź ceny >
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (7)
Renault Megane R.S. 275 Trophy | Król hot hatchy?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: SAABari

    Oceniono 10 razy -4

    hm...wyczyn...wielki literki RS i mega duma, że z 2.0 udało się zrobić 275 KM...i niby ekstremalnie sportowa wersja...a stary dobry SAAB w odsłonie NEVS właśnie pokazał zwykłe komfortowo - ale jednak sztywno zestrojone 9-3AERO w wersji Hirsch z 2.0 i również 275 KM i 420 NM momentu - nie chwaląć się przy okazji, że to super ekstremalna wersja - tylko zwykła normalne wersja, dla normalnego, kulturalnego człowieka, który nie musi nikomu niczego udowadniać krzykliwym kolorem

  • Maciej Grzyb

    Oceniono 14 razy -4

    Hot-hatch powinien się nadawać do używania codziennie, dawać jakąś praktyczność. Najlepiej żeby był 5 drzwiowy. Ten to jest bardziej małe coupe, niż hot-hatch.

  • ukropp

    Oceniono 31 razy -7

    zaraz po testach auto z niewiadomych przyczyn się rozpadło. francuscy konstruktorzy do tej pory zastanawiają się nad przyczyną...

  • fafarafafafa

    Oceniono 15 razy -7

    Hot hatch - chciałbym samochód sportowy, ale mnie nie stać.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX