Serię nazwano "30 Jahre", czyli "30 lat". Dowiadujemy się o tym niemal na każdym kroku, stosowne napisy umieszczono m.in. na wlotach powietrza na przednich błotnikach, na progach i na desce rozdzielczej. Ta ostatnia plakietka ma dodatkowo indywidualny numer egzemplarza.
Każde auto ma szary matowy lakier Frozen Dark Silver, 20-calowe dwukolorowe koła z oponami 265/35 z przodu i 295/30 z tyłu, a wewnątrz tapicerkę uszytą ze skóry Merynosów łączonej z Alcantarą.
Znajdź używane BMW M5 dla siebie - ogłoszenia
Najciekawiej wersja limitowana prezentuje się od strony technicznej. Silnik wzmocniono o 40 KM i 20 Nm, dzięki czemu uzyskuje on ładnie wyglądające na papierze 600 KM i 700 Nm. Siedmiobiegowa skrzynia DCT przekazuje moc na koła w sposób wyjątkowo efektywny, gwarantując sprint do setki w 3,9 sekundy. To 0,4 s szybciej od standardowego M5. W utrzymaniu ważącego 1870 kg auta w ryzach pomaga standardowy pakiet Competition oferujący zawieszenie obniżone o 10 mm, system M Dynamic Mode oraz grubsze drążki stabilizatorów. Na liście opcji, które warto rozważyć jest pakiet M Driver's pozwalający uzyskać prędkość maksymalną 305 km/h, zamiast 250 km/h dostępnych w standardzie.
ZOBACZ TAKŻE: