Wideo | Koniec ze "śrubkami w wiadrze" | Posłuchaj jak brzmi nowe BMW M4

BMW M3 zawsze wyróżniało się bardzo charakterystycznym brzmieniem silnika. Wygląda na to, że w nowej "emce" niewiele z tego zostało
BMW M3 / M4 | Znamy polskie cenyBMW M3 / M4 | Znamy polskie ceny

Brzmi jakby ktoś mieszał "śrubki w metalowym wiadrze" - to był jeden z możliwych opisów dźwięku BMW M3. Wysokoobrotowy silnik R6 (E 46) czy V8 (E 90/92) miał swoje piękne, specyficzne i niepowtarzalne brzmienie. Po pierwszym przesłuchaniu dźwięku nowego M3/M4 z 3 litrowym, rzędowym, sześciocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem nie mamy zbytnio szczęśliwych min. Suchy bulgot, lekki warkot i tyle. Jak się można było spodziewać, nic specjalnego. Szkoda, bo wszystko wskazuje na to, że nowa "emka" nigdy nie doścignie wymuskanych i dopracowanych poprzedników. Aut, które miały specjalnie skonstruowane silniki i piękne brzmienie.

Sprawdź ceny używanych M3

Posłuchaj nowego BMW M4:

Tak brzmiały poprzednie generacje BMW M3:

ZOBACZ TAKŻE :

30 lat BMW M5

M5